Hallo allemaal,
Je verwacht het niet maar na 7 maanden is dit topic toch nog in leven! Wat heb ik allemaal in de tussentijd gedaan aan de 777?
In eerste instantie had ik alle raampjes dichtgeplakt met de doorzichtige plastic raampjes die geleverd worden in de kit. Hier had ik een klein laagje plamuur over heen gedaan en dit glad geschuurd. Op de een of andere manier was ik hier toch niet tevreden over. Ook had ik de romp slecht gesloten.
Dus daarna:
- Bureau opgeruimd en de nodige spullen klaar gezet
- De nagellak remover en de wattenstaafjes uiteraard om de plamuur te verwijderen.
- De romp open gebroken en alle plastic raampjes verwijderd.
- Styreen strips aan de binnenkant geplakt.
- Alle raampjes weer dicht geplamuurd en glad geschuurd.
Vanavond ligt hij er weer zo bij op de assembly line
Door het vele geschuur en plamuur ben ik jammer genoeg wel wat detail kwijt geraakt. Maar ik wil hier niet om het model laten liggen. Ik ben nogal iemand die de lat echt veel te hoog legt voor zichzelf waardoor een model nooit af komt. Dat wil ik met de 777 voorkomen.
De decals van FR decal zijn ook al enige tijd geleden binnen gekomen
De romp vannacht laten drogen en dan morgen weer verder met plamuren. Inmiddels ben ik ook aan een motor begonnen, maar hier heb ik nog geen foto's van.
Ik heb hier wel een vraag over. Hoe werken jullie over het algemeen de kleine naden weg? Bijvoorbeeld in de ophanging van de motoren en boven op. Ik heb dit nu al een paar keer geprobeerd met mister surfacer 500, maar dit geeft echt een bedroevend resultaat.