Bedankt voor jullie mooie reactie's heren!
Jah, en we gaan door!
De bumper is nu gereed, ik moest de hoogte van de bumper nog wel wat in nemen, want hij was iets te laag.
Dit is nu gebeurd en de gaten zijn er nu ook in gemaakt.
Om te laten zien dat dit middenstuk er apart ingebouwd wordt, heb ik even een foto gemaakt.
Als je de randen rond weg schuurt, dan hoef je geen panel lijnen er in te maken, en heb je op deze manier gelijk het gewenste resultaat.
Dan de steunen voor de bumper maken, zodat deze dadelijk mooi op afstand vast geplakt kan worden.
Vervolgens de cross bar in het front maken en de kantelsteunen er op maken.
Op het chassis zijn de kantelsteunen ook apart gemaakt, omdat deze steunen wat hoger komen te zitten als bij de kit-versie.
Op de onderste foto zat ten tijde van de foto de kantelsteun aan de bestuurderzijde nog wat scheef, dat is inmiddels al opgelost en staat de cabine nu kaarsrecht op het chassis.
De cross bar is ook even opnieuw gedaan, maar deze keer met wat smallere strippen, want bij de éérste poging vond ik de stangen nog wat te fors.
Dan de steun voor de accubak op het chassis maken, waarbij de accubak buiten het chassis komt te staan.
De ruimte binnen de cabine wordt namelijk opgevuld door het luchtfilter, wat achter de motor komt te zitten.
Bron: purplewave.com
Bron: purplewave.com
En bij het model....
En met de accubak er los op geplaatst....
Dan de uitlaat, die weer met 4mm alubuis wordt gemaakt.
De onderzijde waar de uitlaat naar de turbo loopt, heb ik een stukje sprue er op geplakt, die in de alu buis komt te zitten, en op deze manier de alu buis keurig recht blijft staan.
De uitlaatpijp naar de turbo wederom met sprue gemaakt en het flexibele stuk met 0,5mm rond gesimuleerd.
Het rubberen bochtstuk voor de lucht toevoer, die op de turbo komt te zitten en even voor het voorbeeld de Marmon lucht toevoer erbij gelegd, om te laten zien hoe dit er uit ziet als deze bochtstukken zwart zijn geschilderd.
De plaat van de koppleschotel ook hier weer open gemaakt....
En even een totaal plaatje tot nu toe.
Ja heren, het gaat al aardig opschieten met deze FLB.
Dat was het voor vandaag en tot de volgende maar weer!
Hermann.