Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 10:26 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 apr, 2007 11:17 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 07 dec, 2006 20:40 pm
Berichten: 262
Woonplaats: Castelré
allez, dan ga ik ook meedoen met een 1/7 sopwith camel.
Wordt een lekker groot project omdat ik aan onze oprit al een fokker Dr1 heb staan en dan ga ik er nu eentje aan de andere kant zetten.

Harrie


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 apr, 2007 17:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 14:34 pm
Berichten: 3554
Woonplaats: Delft
Als ik een leuke aanbieding zie van een tweedekkertje, doe ik wellicht ook mee. Gewoon m'n bouwspectrum verbreden, kan ik tenminste ook eens andere kleuren dan "navy gray" "dull gull gray" en "olive drab" gebruiken.

_________________
Afbeelding
Behold the beauty of the Udaloy


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 apr, 2007 19:40 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 21 okt, 2006 13:55 pm
Berichten: 759
Woonplaats: Boechout, België
Ik meld me aan met de Airfix Hannover CL III. Maar ik brouw hem niet zoals ie op het doosje staat, bespaar me dat ! Ik heb nooit eerder met lozenge decals, noch met micro set, noch plus gewerkt, laat staan dat ik een hele vlieger ga dichtplakken met decals. Dat gaat gegarandeerd fout, geloof me !

Afbeelding

Het wordt de deze :

Afbeelding

of de deze :

Afbeelding

Of iets tussen beide in... :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 apr, 2007 22:06 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
trikke11 schreef:
Ik meld me aan met de Airfix Hannover CL III. Maar ik brouw hem niet zoals ie op het doosje staat, bespaar me dat ! Ik heb nooit eerder met lozenge decals, noch met micro set, noch plus gewerkt, laat staan dat ik een hele vlieger ga dichtplakken met decals. Dat gaat gegarandeerd fout, geloof me !

Of iets tussen beide in... :wink:


Nou Trikke 11, je bent nummer 11 op de lijst :D :wink:

Groet, Nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 08 apr, 2007 23:29 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 28 feb, 2007 20:16 pm
Berichten: 740
Woonplaats: Brugge, Venetie van het Noorden
trikke11 schreef:
Ik meld me aan met de Airfix Hannover CL III. Maar ik brouw hem niet zoals ie op het doosje staat, bespaar me dat ! Ik heb nooit eerder met lozenge decals, noch met micro set, noch plus gewerkt, laat staan dat ik een hele vlieger ga dichtplakken met decals. Dat gaat gegarandeerd fout, geloof me !

Afbeelding

Het wordt de deze :

Afbeelding

of de deze :

Afbeelding

Of iets tussen beide in... :wink:


Hmmm, 2 vleugels volgens het reglement, ik tel er hier 4 :twisted:

Ik doe mee, maar ik zal wel eerste nog een geschikt kitje moeten vinden, en dit natuurlijk langs moeder de vrouw smokkelen :wink:

Edit : Ik bedenk net dat er nog een WWI dubbeldekker op de zolder ligt, ik zal morgen eens kijken wat het is, in ieder geval een Nieuport, maar ik betwijfel of het eens "17" is of niet :roll:

_________________
Op de werktafel : https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=54264


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 10 apr, 2007 17:59 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 14:34 pm
Berichten: 3554
Woonplaats: Delft
Ik heb ook besloten om mee te doen. Deze keer is het een klein revell kitje, dus verwacht ik de einddatum ook zonder problemen te kunnen halen.

En ik doe mee met de Supermarine Walrus MK1. Ik zat te twijfelen tussen een spadX en deze, maar ik vond deze gewoon veel mooier. Ik heb meer met vliegtuigen met dichte cockpits, dan met openluchtvliegtuigen.

Wellicht krijg ik de smaak van tweedekkertjes te pakken, en komen er meer.

_________________
Afbeelding
Behold the beauty of the Udaloy


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 10 apr, 2007 22:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
nguwland schreef:
Ik heb ook besloten om mee te doen. Deze keer is het een klein revell kitje, dus verwacht ik de einddatum ook zonder problemen te kunnen halen.

En ik doe mee met de Supermarine Walrus MK1. Ik zat te twijfelen tussen een spadX en deze, maar ik vond deze gewoon veel mooier. Ik heb meer met vliegtuigen met dichte cockpits, dan met openluchtvliegtuigen.

Wellicht krijg ik de smaak van tweedekkertjes te pakken, en komen er meer.


Staat genoteerd!

groet, Nico

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 apr, 2007 13:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 nov, 2005 23:22 pm
Berichten: 2765
Woonplaats: Zwolle
Mijn vorige deelname aan de minibouw liep nogal in het honderd door mijn verhuizing maar ik hoop rond de twaalfde weer wat te hebben om mee te kunnen doen aan onze wonderschone hobby, ik ga dan meedoen met een 1:72 Koolhoven FK-51.

_________________
Groeten,
Edwin

http://www.fokkerg-1.nl
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 apr, 2007 14:23 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 apr, 2005 11:56 am
Berichten: 6343
Woonplaats: ARNHEM
g-1reaper schreef:
Mijn vorige deelname aan de minibouw liep nogal in het honderd door mijn verhuizing maar ik hoop rond de twaalfde weer wat te hebben om mee te kunnen doen aan onze wonderschone hobby, ik ga dan meedoen met een 1:72 Koolhoven FK-51.


Ik had bijna niet anders verwacht van je :wink: Ik ga er vanuit dat het de Special Hobby variant is..

Groet, Nico

P.s. ik heb de keuze uit de volgende drie items om verloot te worden;

1/48 Nieuport 17 van Eduard, uitvoering "Vieux Charles"
1/72 DeHavilland DH 9 1/72 MBC Models, Nederlandse uitvoering
Of een vrij recent LEESBOEK over Frits Koolhoven, zeer de moeite waard. Ben 'm nu zelf aan het lezen. Ik zal van alledrie binnekort een scannetje plaatsen. Winnaar mag dan uit één van de drie kiezen :)

_________________
Japanese: their paint could' t fly as fast as their airplanes.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 11 apr, 2007 15:25 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 20 jan, 2006 0:06 am
Berichten: 648
Woonplaats: Maastricht
Al een tijdje niet veel aan de Martin van de vorige minibouw gedaan, druk geweest met werken en motorrijden ( mooi weer hier in Limburg) maar ga toch meedoen.
Het liefst zou ik de Avro 504 van Airfix doen, als ik die op de kop kan tikken, een van de katten heeft net vandaag m'n Avro 504 van SMER (toegegeven, een matige kit) van het plafond gehaald, via het wasrekje dat nu ook stuk is..
Ik zit nog te dubben tussen de Spad 7 van Airfix, in uiteraard Nederlandse kleuren, of de Koolhoven 51, of misschien de DH2 van Revell wat ook een leuk vliegtuigje is.
Dus schrijf me maar in, maar ik weet nog niet welke kit, ga van't weekend kijken in de LMS-en ( Luik en Hasselt) of ik een 504 kan vinden.
Groeten,
Eduard.

_________________
Zij die bereid zijn essentiele vrijheden op te geven in ruil voor schijnbare veiligheid, verdienen noch vrijheid, noch veiligheid. (Benjamin Franklin)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement