Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 11:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2005 17:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 01 mei, 2005 10:39 am
Berichten: 2205
Sidney de Koning schreef:
Snik, snotter, onze blokker heeft niet van dit soort mooie modelletjes.
Slechts een paar 1/144 Revell kitjes, en da's niet mijn maatje. :cry: :cry: :cry:

Bouw ze!

Gr.
Sid


Hehe...begint het EINDELIJK een beetje door te dringen tot de modelbouwer dat hij/zij eens in de zoveel tijd bij de Blokker moet kijken :lol: ?

Vaak is het 1:144 "grut", maar soms....soms heb je geluk ;)

Speur-ze :D

Jurrie


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 12 sep, 2005 18:37 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 aug, 2005 10:16 am
Berichten: 2232
Woonplaats: Beekbergen
Heb je aandelen in de Blokker Jurrie? :wink: :D

Gr.
Sid

_________________
Als al het andere niet lukt, lees dan de handleiding...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 sep, 2005 16:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 jan, 2005 12:10 pm
Berichten: 335
Woonplaats: Südhörn
Ach jongens.....
Nu pas de Blokker ontdekt?
Afhankelijk van waar je woont, en wat voor uitbater er in de Blokker staat, heb je mazzel of niet...... mochten er meerdere blokkers in de buurt zijn, struin ze dan allemaal af!
In mijn geval heeft onze dorpse Blokker niet altijd kits uitgestald staan.. helaas... Maar in de buurdorpen juist weer wel!
En, regelmatig kun je er leuke/goede kits scoren voor een mooie vriendenprijs.... Sommige kits zijn gewoon heruitgaves, maar als je net zo'n ding zoekt, kun je bij de Blokker lekker je slag slaan. Beleggend shoppen bij de Blokker is mij danook niet geheel vreemd..... Kan wel handig zijn voor internationale contacten en ruiltjes....

Veel plezier bij de blokker!

MVG, Peter
PS, nee, ik heb absoluut geen aandelen blokker, maar ik wil wel eens een praatje maken met hun inkoper 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2005 2:48 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 30 nov, 2004 21:12 pm
Berichten: 431
Woonplaats: Almere
Ik vond nog niet zo lang geleden bij de Blokker een Dornier Do-217 1/48, geen kleintje dus, 12,95 euri's. Mijn beide Focke Wulfs (Ta-154 en Fw 190) komen ook bij de Blokker vandaan en jawel 4,95 per stuk en een schaal van 1/48. Ja ik loop altijd even met m'n vriendin mee als zij de Blokker afstruint!! :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2005 10:14 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 01 mei, 2005 10:39 am
Berichten: 2205
Sidney de Koning schreef:
Heb je aandelen in de Blokker Jurrie? :wink: :D

Gr.
Sid


Nee, maar als jij graag voor een model dat bij de Blokker 5 euro kost, liever 20 betaald bij een andere shop, dan hoef je mijn Blokker-gewauwel niet aan te horen... ;)

Het is gewoon uberdom als je daar niet af en toe kijkt (maar wel goedkope modellen wil hebben)...

En ik zou zeggen: zie de 2 reacties hierboven ;)

Greetz!

Jurrie


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2005 10:44 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 10 mei, 2005 20:42 pm
Berichten: 241
Woonplaats: Rijssen
ik heb al heel wat Blokkers bekeken, maar nog nooit zo`n geluk gehad.
Dinsdag in Deventer geweest, Zelfs daar niet. :( En de Blokker in Rijssen ligt ook niet wat. :(

Maar ik blijf proberen hoor....vind mijn vriendin ook niet erg, om eens bij een blokker te kijken.

we hebben wel een intertoys met modelbouw , daar ligt soms ook wel mooi spul.


Groet,

Rutger

_________________
voor de exacte spelling zie: http://www.vandale.nl/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2005 10:53 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 jan, 2005 12:10 pm
Berichten: 335
Woonplaats: Südhörn
Blokker jagers opgelet!
Kijk even voor je de winkel inwandelt of ze speelgoed hebben, te herkennen aan het kabouterlogo op één van de winkelruiten. En Blokkers in de grote binnenstad herbben niet altijd zo'n afdeleing, da's helaas waar.
Ook bij mijn lokale Blokker zijn er soms geen bouwdozen in de winkel uitgestald....
Andere tip, kijk bij de Blokkers in winkelcentra, en die in de kleine dorpjes in de buurt. Sla dan ook Novalux winkels niet over :-) want die hebben ongeveer hetzelfde idee als Blokker, met soms dezelfde modellen.
En als een model bij de Blokkr te duur is, dwz\ voor de gewone prijs in het schap ligt, laat die dan links liggen als je er geen voordeel mee kunt behalen.
Laatste idee heirover, kijk vooral als het opruiming is, dan wil een individuele Blokker nogal wel eens wat extra afprijzen, of een voorraad hebben van een collega die ze aan de straatstenen niet kwijtkan. En wat kan jou het schelen dat je 10 kitjes scoort voor een paar euri als je die later weer kunt gebruiken als ruilobject of voor de handel :P ?

Succes, maar wordt niet hebberig 8)

MVG, Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2005 14:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
De blokker bij mij had een Apache 1:32 van Revell, een oude kit in de oude revell-doos. Niet gekocht, want waar kan ik zo'n gevaarte nou kwijt??


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2005 15:57 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 04 dec, 2004 20:28 pm
Berichten: 12617
Woonplaats: kerkrade
TheFlyingDutchman schreef:
De blokker bij mij had een Apache 1:32 van Revell, een oude kit in de oude revell-doos. Niet gekocht, want waar kan ik zo'n gevaarte nou kwijt??


Gewoon kopen,doe ik ook!.
Later maar kijken waar te plaatsen :? .

Ik heb nog een stapel dikke vliegtuigen op stok liggen,waarvan ik niet weet waar ze te laten na montage.En nog wat in bestelling lopen(1:24 en 1:32).Maar ach...je leeft maar een keer :P .
Doe jezelf dat plezier gewoon...

Ron.

_________________
www.homeghost.nl


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 sep, 2005 19:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jul, 2005 13:54 pm
Berichten: 13623
Woonplaats: Haarlem
Ach, weet je, Homeghost, het is meer dat ik een koopstop in heb gezet, omdat ik de laatste tijd zo ontzettend veel geld heb uitgegeven. Okee, 100 euro en niet meer, maar als je nagaat dat dit geld voornamelijk is uitgegeven aan kitjes van ongeveer 5 euro, is dit veel. Deze apache is 14 euro, dus als ik hem zou kopen, is dit alleen maar om het kopen. Als het nou een echt bijzonder model was, had ik het gedaan. Maar ik moet toch leren dingen te laten liggen...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement