Ik heb vorige week dus de A319 van Revell gebrouwd, en toen ik merkte hoe makkelijk deze te brouwen was, besloot ik de A321 die ik nog sinds november heb liggen er ook gelijk maar bij te bouwen. Ik denk niet dat ik met deze lang bezig ben, want echt groot is ie niet en hij past dus erg goed. Ik ga het wit op het dak spuiten, maar het zilver schilder ik weer, sinds ik heb gemerkt hoe makkelijk Humbrol no.11 zich laat aanbrengen met de kwast (althans bij mij
)
Dit is wel een leuke, namelijk een speciaal kleurenschema van Lufthansa, ter ere van een jubileum. Welke weet ik niet eens meer.. kom op Jelle, de doos ligt naast je, wees eens niet zo lui en lees het opschrift
Okee okee, 'ter ere van de 50ste verjaardag na het hervatten van de vluchtactiviteiten' staat er op de doos. Hiervoor hebben ze dus de D-AIRX in het schema gestoken waarmee de Lufthansa vijftig jaar geleden rondvloog. Alleen dit is dus op een wat moderner toestel
Gietramen, verdeeld over twee witte en een doorzichtig rekje. Is dus identiek aan de A319- en A320 kits maar heeft alleen een verlengde romp. Grappig is trouwens dat piloten die voorheen de 320 vlogen, zonder vooropleiding de A318, 319 en 321 kunnen vliegen, omdat ze vrijwel precies hetzelfde zijn op de romplengte na.
Decals. Ik hoop dat die decals voor op de neus zich een beetje laten aanbrengen, ook al zitten er inkepingen voor makkelijker passen aan. Anders schilder ik het gewoon.. ik heb deze kleur als verf.