Vintage Jet schreef:
Je kan de rand van de tailcone zien. Deze is nog iets te dik en met een paar minuten schuren heb je het recht.
Goed gezien, thanks VJ! Stom dat ik dat zelf niet gezien heb. Laatst nog in malairs DC-10 gezegd dat ik bijna nooit problemen met naden heb, val ik weer mooi door de mand!
Ik heb de tailcone nu bij geschuurd. De witte rand bij het neusje moet ik nog even naar kijken.
malair schreef:
Is er trouwens een reden voor dat je de verticale stabilo eerst spuit en dan pas gaan bevestigen aan de romp?
Yep. De passing van dit model is heel erg goed, en ik wil de leading edge van de staart ook spuiten dus dan is het makkelijker als hij nog los ligt van het model. Ik verwacht geen problemen met de montage.
Even een vraagje voor de kenners, ik zat me af te vragen: waarom zijn de leading edges eigenlijk altijd een aluminium-achtige kleur? Worden die niet met de vleugels meegespoten? En waarom zit er dan op bijvoorbeeld een A330 geen leading edge op de vertical stabilizer?
- Bas
_________________
Aan het b(r)ouwen:Naval Models 1:350 Hr. Ms. FrieslandEastern Express 1:144 Boeing 717-200 Hawaiian Airlines"But then every model is a step on an educational journey" -
David Griffith