De spandraden voor het kielvlak aangebracht.
Dat kan eigenlijk beter gedaan worden voordat de roeren vastgelijmd worden.
Bij het verwijderen van stofjes heb ik een van de gouden lijntjes beschadigd. En ook was om onnaspeurlijke redenen de A van de registratie zwaar gehavend.
Kennelijk is sealen met zijdeglans vernis niet voldoende om de ALPS geprinte decals te beschermen. In het vervolg eerst een laagje glans vernis gebruiken, denk ik.
Gelukkig had ik twee setjes decals laten printen, dus herstel was eenvoudig: stukje goud en een A er overheen.
Het aanbrengen van de stuurkabels bij de staart was niet makkelijk; te weinig ruimte en een te grote roeruitslag.
Dat vertaalt zich in niet erg strakke draadjes. Tenslotte de deur opengezet.
Rest nog het verwijderen van stofjes en het afwerken met zijdeglans vernis. En de eindfoto's.
Rob
_________________
----------------
Bouwverslagen op
http://www.hollandaircraft.nl/De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.