Bedankt heren!
Vintage Jet schreef:
Wat zijn je verbeterpunten, om het zo maar eens uit te drukken
Tja, altijd kritisch richting jezelf zijn hè
Mijn aandachtspunten:
- De 737 kan behoorlijk vies worden, maar op de KLM toestellen uit de jaren 80 viel het best wel mee. Ik denk dat ik de weathering een beetje te erg gemaakt heb voor dit specifieke toestel;
- De verf is her en der een beetje doorgelopen (te dik). Op de foto's is dat overigens bijna niet te zien. Foutje tijdens het airbrushen. Vaak strip ik heel het model van verf als ik dat wil corrigeren, maar zo erg is het bij deze niet en ik had er voor deze keer ook echt geen zin in;
- Op het metaalkleurige gedeelte van de leading edge van de vertical stabilizor zit een kleine onderbreking. Dat hoort ook zo, maar ik heb hem te laag gemaakt;
- Ook op de foto's niet goed te zien, maar bij de decals op de neus drukt het kleine opstaande randje van de onderliggende verflaag een beetje door. Toch nog te weinig afgeschuurd dus, voordat ik het decal aanbracht. Overigens is dit alleen te zien als de zon er echt op schijnt;
- Het witte gedeelte van de cheatline loopt niet helemaal recht, waardoor hij naar mijn mening iets te dicht langs de vleugel loopt;