Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 26 apr, 2024 15:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 23 mei, 2016 16:04 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 24 dec, 2012 15:06 pm
Berichten: 579
Woonplaats: Belgie
Bedankt voor de positieve commentaar! Er is best wel wat werk ingekropen en hij is niet helemaal naar mijn zin maar soit.
De romphelften waren dermate krom dat ik dacht dat ik hem nooit ging dicht krijgen. De cheatline is inderdaad niet overal even recht (het is een decal).
Ik heb nog wat puntjes die in de toekomst wel wat beter zouden moeten. :)
Toevallig heb ik vandaag ook de decals van Authentic Airliners aangekregen...misschien nog de cockpitvenster van de A300 hierop aanbrengen?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2016 8:38 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 21 apr, 2015 21:04 pm
Berichten: 939
Woonplaats: Oosterhout
Hij is mooi geworden Veleno! Qua commentaar sluit ik me verder aan bij VJ. Ik moet zeggen dat ik ook altijd de grootste moeite heb met een decal cheatline recht te krijgen.

Veleno schreef:
Misschien nog de cockpitvenster van de A300 hierop aanbrengen?
Absoluut!

_________________
Recent voltooid:
KLAAR! PAS Models 1:144 Boeing 717 Spanair

Lopend project:
Authentic Airliners 1:144 Embraer ERJ-145 KLM Exel


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 24 mei, 2016 9:48 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Hij is mooi geworden! En het is een bijzondere verschijning. Voor dit verslag wist ik niet dat Sobelair überhaupt ooit met de A300 gevlogen had. En dit soort wetenswaardigheden vind ik altijd leuk om te leren hier op dit forum.

De motor inlaten zien er goed uit. Toevallig ben ik gisteren met die van de A300-600ST bezig geweest. Het enige puntje wat ik zelf jammer vind, maar dat is smaak gebonden, is het feit dat de cockpitramen dicht zijn en de cabineramen open. Zelf ben ik nogal hardcore van de open ramen, maar als je dan voor dicht gaat, doe dan ook alles met decals. Dus op de vraag of je nog een cockpitvenster aan moet brengen, zou ik volmondig ja zeggen en ook opde cabineramen (als die er ook bij zitten tenminste).

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement