Iedereen heel erg bedankt voor de complimenten!
ph-adk schreef:
Ze is erg mooi! Wel vind ik de luchtinlaten aan de zijkant van de motor teveel in het oog springen. Misschien kun je bij een volgend model een filtertje aanbrengen.
Vintage Jet schreef:
Hoi Lex, dat klopt ook wel, want als je naar deze foto kijkt zie je dat Martijn's weergave zeer realistisch is.
http://www.aussieairliners.org/b-707i/h ... 7.066l.jpg Als je decals gebruikt ipv verf kan het inderdaad soms zo zijn dat ze iets te veel in het oog springen. Echter ik vind deze keer dat dit ook zo moet zijn omdat (zoals VJ ook al zei) ze in het echt ook behoorlijk zichtbaar zijn:
Wel ben ik benieuwd wat je precies bedoeld met een filtertje
Ik sta altijd open voor nieuwe technieken.
Carvair schreef:
Ik vind hem schitterend worden, eeuwig zonde dat je dit soort bakken amper nog vliegend tegen komt.
Vintage Jet schreef:
Ben het met Jan eens, vervlogen tijden... Het Transavia van toen moet geweldig zijn geweest om voor te werken.
Ik deel deze mening ook
. Het geluid bij het opstijgen alleen al is geweldig. Vandaag de dag zijn de vliegtuig een beetje meer van hetzelfde. Maar ja, als we het realistisch bekijken zijn ze nu natuurlijk wel veel schoner, efficiënter en comfortabeler.
FokkerFan schreef:
Hij is nog niet helemaal af toch?
Nee, zeker niet! De antennes en landing bay doors moeten nog aangebracht worden evenals nog een hoop decals. Inmiddels is ook de rechterkant van het model ver af. Ik zal proberen na het weekend weer wat foto'tjes te plaatsen
2-2 voor de 727 of de 4-0-4
ik neig zelf naar de 4-0-4 omdat ik ook nog geen bouwverslag van een model van F-RSIN langs heb zien komen. Dat is dus misschien wel een keer leuk. Maar wie weet doe ik ze allebei tegelijk wel