Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 26 apr, 2024 13:12 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 267 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 25 sep, 2008 6:08 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Hoi Mark,

Het ziet er allemaal goed uit. Ik vind het erg leuk om te zien dat je al die moeite ervoor doet om het zo goed mogelijk eruit te laten zien. So keep on doing the good work!

De groeten uit Arizona! Ingmar

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 jan, 2009 11:17 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 19 aug, 2007 0:43 am
Berichten: 1676
Woonplaats: Almere
De Martinair decals zijn nu beschikbaar van Two Six Decals. (Aldus een mail van SIG airliners die ik net heb ontvangen).

_________________
Greetz, Daniël
To design a flying machine is nothing. To build one is something. But to fly is everything.
(By Ferdinand Ferber dedicated to Otto Lilienthal 1898)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 jan, 2009 12:19 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 20 feb, 2008 13:29 pm
Berichten: 1003
Begon me al af te vragen of ze nog kwamen. Want die Retro decals voor de MCL laten ook lang op zich wachten

Maar inderdaad ze staan op de site nu, allebei. En voor een goed prijsje ook nog.

Alleen ik mis wat aan de decals van de 747's, en dat zijn de 2 laatste letters van het registratienummer op de landingsgesteldeuren. Of ik zie ze niet natuurlijk :P

En dit is ook gaaf:
Citaat:
TwoSix Decals - Laser:

144-441 KLM 90 Years Boeing 737-800


En die zijn er ook al, dat wordt dus weer een 737 kit halen. Heb ik straks 2 keer BXA op de plank staan :P

Alleen helaas mist daar ook wat volgens mij. XA boven de cockpit.

Ach valt wel op te lossen lijkt me zo. Goeie oefening in het printen van decals.

Goed maar nu dus op zoek naar een 767 kit van Revell en een 737, die laatste gaat makkelijk worden.

Zo jammer dat de volgende groespbouw over Lowcostcarriers gaat.

Weet iemand toevallig of TSD ook paypal heeft.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 jan, 2009 15:45 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 20 apr, 2007 17:28 pm
Berichten: 2528
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
mad viper schreef:
Zo jammer dat de volgende groespbouw over Lowcostcarriers gaat.

Weet iemand toevallig of TSD ook paypal heeft.


Ach, het onderwerp staat nog niet vast. Dus als jij een beter onderwerp weet, laat maar horen!

Bedankt trouwens voor de update over de KLM en Martinair decals. Ik wist niet dat er een 737 rond vloog in een speciaal jubileum kleurenschema. Hoewel ik het wel leuk vind dat ze er iets aan doen, vind ik luchtvaartmaatschappijen eigenlijk maar een stelleetje navelstaarders. Volgens mij is American Airlines er een paar jaar geleden mee begonnen om een 757 en 737 ter ere van een jubilieum in een klassiek kleurenschema over te spuiten en nu aapt iedereen elkaar na lijkt het wel. Ik weet dat Lufthansa, Iberia, Finnair, SAS, Austrian en Air France een soortgelijk vliegtuig hebben rondvliegen en dan vergeet ik er vast nog wel een paar. Wat een na-apers!

Anyway, hoe gaat het met je project Mark? Of is het naar de bovenste planken verschoven? Al een tijdje geen verslag meer van je of ben je iets anders aan het brouwen?

Ciao! Ingmar

_________________
Huidige projecten:
Airbus A321-200 British Midland
Buddy Build "100 jaar KLM": Boeing 747-200 KLM
Buddy Build "Banzai! De Japanse luchtmachten 1937-1945": Nakajima B5N1 "Kate" IJN
Groepsbouw "Paint it black" Panavia Tornado Luftwaffe
Laatste afgeronde project:
Airbus A320-200 Martinair


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 08 jan, 2009 17:46 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 20 feb, 2008 13:29 pm
Berichten: 1003
Citaat:
Ach, het onderwerp staat nog niet vast. Dus als jij een beter onderwerp weet, laat maar horen!


Dacht het al vast stond eigenlijk, sorry dat ik te vroeg ben met conclusie trekken dan hoor :?

En gaan we weer lopen zeuren over het na-aperige gedoe van retro kisten. Echt laat ze toch lekker. Ben ik nou de enige die de lol ervan inziet. Ach ja is weer wat anders voor de lens krijgen dan die standaard kisten, die je al minstens 5 keer voor de lens heb gehad.

Loop je ook te zeuren als ze niks speciaals deden, of met speciale postzegel aankwamen ofzo. Of met een munt, of is dat niet na-apen?

En wat wordt tegenwoordig niet na-geaapt. Groepsbouw bijvoorbeeld, overal zie je ze, met elkaar een bepaald onderwep bouwen. Toch ook na-apen, of zie ik het verkeerd.

En ach ja niet weten dat KLM een retro kist heeft, ach was ook niet bepaald groot nieuws of aangekondigd ergens.

Excuus aan iedereen als dit geirriteerd overkomt, wat ook is. Dit is echt het enige forum waar ik mensen tegenkom die negatief reageren op een retrokist. Ohja een speciale CIVIELE kist, want dat is tegenwoordig na-apen terwijl militair dat niet is, want dat is ineens wel goed als daar een speciale staart op komt.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Diverseb
BerichtGeplaatst: do 08 jan, 2009 21:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 jan, 2007 0:26 am
Berichten: 189
Woonplaats: Amersfoort
Hallo allemaal,

De MP 767 retro decals zijn er al een hele tijd...
De gestelde vragen over de sheet van de retro-737 liggen inmiddels bij de maker. Antwoord volgt z.s.m.

Groet,
Louis.

_________________
Werktafel: teveel om op te noemen en (te)veel in voorraad...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: 747 wieldeur registratie
BerichtGeplaatst: do 08 jan, 2009 21:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 jan, 2007 0:26 am
Berichten: 189
Woonplaats: Amersfoort
Heb zojuist een foto bekeken (onderstaande link even kopieëren en plakken). De regi is 1:1 dermate klein dat het naar mijn 1dee in 1:144 amper te maken is, danwel zo goed als niet leesbaar/zichtbaar is. Niemand zal 't missen....

www.airliners.net/photo/Martinair-Cargo ... 47-412(BCF)/1263578/L/

Groet,
Louis.[/u]

_________________
Werktafel: teveel om op te noemen en (te)veel in voorraad...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Antwoord op vragen
BerichtGeplaatst: do 08 jan, 2009 22:51 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 jan, 2007 0:26 am
Berichten: 189
Woonplaats: Amersfoort
Zojuist antwoord gekregen op de vragen van de 737 retro:
Zowel de 'XA' decals voor boven de ramen als de namen 'Zwaan' en 'Swan' staan op het decalsheet.
Kleine toelichting op de retro-decals van de PH-MCL: die waren zelfs al gereed voordat de kist uit de spuithal kwam. Dat was in 'decalland' nog nooit vertoond en was het resultaat van diverse nachtelijke uurtjes samenwerking tussen TwoSix Decals en SIG Airliners.

Groet,
Louis.

_________________
Werktafel: teveel om op te noemen en (te)veel in voorraad...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 09 jan, 2009 0:01 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 20 feb, 2008 13:29 pm
Berichten: 1003
Dat beantwoord een hoop. Ze waren inderdaad erg snel met die decals voor de MCL. Alleen miste toen wat op de sheet maar dat was al aangepast. Vind het alleen vreemd dat ze nog steeds niet te koop zijn bij de LHS. Die heeft ze al die tijd als verwacht staan.

Maar goed er is een leuk diorama idee geboren met de MCL en BXA als onderwerpen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Decals PH-MCL bij LHS
BerichtGeplaatst: vr 09 jan, 2009 0:07 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 jan, 2007 0:26 am
Berichten: 189
Woonplaats: Amersfoort
Waarom LHS ze nog niet heeft weet ik niet. Dat zou je aan hen moeten vragen. Is op zich wel jammer, want zolang LHS ze niet heeft wijken potentiële kopers uit naar web-shops die ze wél heeft...
Groet,
Louis.

_________________
Werktafel: teveel om op te noemen en (te)veel in voorraad...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 267 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement