modelengeneer schreef:
Maar moet je daar niet een bevet voor halen om daar mee te mogen vliegen.wen. :win Of heb je die.
Wel de gecombineerde heli-vloot van huize "Cooper" telt reeds 6 van die vliegende koffiemolens, maar een brevet heeft geen van ons.
In theorie heb je inderdaad een brevetje nodig, maar dit is geen officieel document, dus dat brevetje heb je enkel nodig wanneer je bij een "vreemde" club gaat vliegen. Aangezien wij echter niet naar clubs gaan om te vliegen, is er dus niemand die naar een brevet kan vragen. We hebben natuurlijk wel een aansprakelijkheids verzekering die eventuele schade aan derden dekt.
En inderdaad ik zal goed zorg voor ze dragen
Oh, btw, Homie, de heli die vandaag besteld werd is geen kit maar een RTF, meer bepaald een E-Sky Belt CP, wat een kloon is van de Align T-Rex 450 (die reeds deel uitmaakt van onze vloot) maar die slechts een derde van de prijs kost.
Dit is de heli die vandaag besteld werd :
En ter vergelijking, mijn T-Rex :
(Afmetingen van beide heli's zijn identiek, kostenplaatje van de T-Rex met alles erop en eraan om te vliegen : 700 euries, kostenplaatje van de "ready to fly" Belt-cp : 230 eurie (incl verzendingskosten vanuit Sjanghai))
Maar nu genoeg over vliegdinges, kunnen jullie misschien helpen om haar te laten beslissen of ze eerst de QM2 dan wel de "Jamaica" zal brouwen als volgende project ?