Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 26 apr, 2024 9:40 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 apr, 2006 21:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
Afbeelding

in de onderzijde van de uitlegger: het messing pennetje waar de 2 vangarmen op steunen als ze niet in gebruik zijn..

Afbeelding

en het onderstel, en de wielen gespoten.. de loopvlakken zijn met rubber bekleed, en daar moet dus nog even een kwastje matzwart over..

Gelukkig weer wat kunnen doen aan de Biber.. de afgelopen tijd veel te druk gehad..

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 apr, 2006 22:24 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
@Arie: Je hebt nog tot September en jou kennende is het ruim van tevoren al ingeleverd :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 apr, 2006 22:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
Ik hoop op de brouwersdag zover te zijn dat ie af is.. en hopelijk zijn de Rider Figure, en de Britten dan ook klaar.. neem ik die wel mee... ;)

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 apr, 2006 22:27 pm 
Offline
V.I.B.
V.I.B.

Geregistreerd: vr 07 okt, 2005 0:25 am
Berichten: 4180
Arie Kabaalstra schreef:
Ik hoop op de brouwersdag zover te zijn dat ie af is.. en hopelijk zijn de Rider Figure, en de Britten dan ook klaar.. neem ik die wel mee... ;)


Nou niet meteen te hard van stapel lopen :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 apr, 2006 23:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 10 apr, 2006 23:34 pm
Berichten: 570
Woonplaats: Maastricht
Ziet er wederom weer prachtig uit dat scratch werk van je arie.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 27 apr, 2006 23:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 maart, 2006 13:08 pm
Berichten: 4604
Woonplaats: Fryslân
Arie Kabaalstra schreef:
Ik hoop op de brouwersdag zover te zijn dat ie af is.. en hopelijk zijn de Rider Figure, en de Britten dan ook klaar.. neem ik die wel mee... ;)


ik hoop bij die tijd het interieur van dat ding van mij in elkaar te hebben :shock:

_________________
[url=http://firerods.com/phpbb3/index.php]Firerods Forum[/url]
Klik op onderstaand plaatje om naar mijn website te gaan.
[url=http://www.firerods.com][img]http://www.firerods.com/firerodsbanner2.jpg[/img][/url]


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 apr, 2006 17:34 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 01 aug, 2005 22:03 pm
Berichten: 10411
Woonplaats: Bakhuuz'n (Frl)
'k heb net de loopwielen aan het onderstel gekleefd, alleen de bovenste steunrolletjes moeten er nog aan, dan kunnen de tracks erop.. alleen daar zit em nou de kneep... die moeten dus een verweerde staalkleur krijgen.. ijzerkleur met roestkleur gemengd.. dat is op zich het probleem niet.. alleen zal ik alle losse trackdelen eerst moeten spuiten, en ze dan om de loopwielen moeten plakken.. ( gaat een leuke klus worden.. de stukken track die op de loop-en drijfwielen liggen bestaan uit losse schakels.. zo'n 24 stuks, de kleine rechte stukken tussen loopwielen en drijfwiel zijn een paar schakels lang, en moeten dus mooi aansluiten allemaal... *Fingers crossed* )

het verweren, doe ik dat 't best voor ik de drijfwerken aan de hull plak of kan het ook later... als ik het vantevoren doe, kan ik de bovenkant van de track, en de onderkant van het spatbord nog doen.. anders moet ik maar zien waar ik terecht kom met airbrush , wash en drybrush.. :?

_________________
Ben je dom ofzo?..


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 apr, 2006 19:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 13 jan, 2006 18:47 pm
Berichten: 2039
Woonplaats: hengelo
Begint er al op te lijken :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 28 apr, 2006 20:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 21 feb, 2006 1:34 am
Berichten: 217
Woonplaats: Aalst (België)
Arie Kabaalstra schreef:
'k heb net de loopwielen aan het onderstel gekleefd, alleen de bovenste steunrolletjes moeten er nog aan, dan kunnen de tracks erop.. alleen daar zit em nou de kneep... die moeten dus een verweerde staalkleur krijgen.. ijzerkleur met roestkleur gemengd.. dat is op zich het probleem niet.. alleen zal ik alle losse trackdelen eerst moeten spuiten, en ze dan om de loopwielen moeten plakken.. ( gaat een leuke klus worden.. de stukken track die op de loop-en drijfwielen liggen bestaan uit losse schakels.. zo'n 24 stuks, de kleine rechte stukken tussen loopwielen en drijfwiel zijn een paar schakels lang, en moeten dus mooi aansluiten allemaal... *Fingers crossed* )

het verweren, doe ik dat 't best voor ik de drijfwerken aan de hull plak of kan het ook later... als ik het vantevoren doe, kan ik de bovenkant van de track, en de onderkant van het spatbord nog doen.. anders moet ik maar zien waar ik terecht kom met airbrush , wash en drybrush.. :?


Dit is een goede gids als je niet echt weet in welke volgorde je alles best schildert: http://www.ontheway.org.uk/articles/modelingbasics.htm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 29 apr, 2006 9:23 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 21 maart, 2006 10:58 am
Berichten: 38
Woonplaats: Belgium
Zier er al prachtig uit Arie !
Ik had de Bibber ook onlangs in de winkel zien liggen en heb lang zitten twijfelen om hem mee huiswaarts te nemen.
Ik heb hem dan maar laten liggen omdat ik hem liever in 1/35 had gehad, zoals de meeste legervoertuigen die ik heb.
Maar jou project lijkt me toch voor een pracht van een Bibber te gaan :)

_________________
---| Been there, done that |---


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 130 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement