Dank voor de reacties jongens
.
Na uitdrogen 2 laagjes 2K blanke lak, en dan de de decals erop:
Intussen ook de het motorblok en radiator definitief in het chassis gelijmd. Dit ging niet helemaal zonder slag of stoot, het blijft tenslotte AMT
.
De ventilator is niet helemaal mooi rond meer, is nu een beetje ovaal omdat die anders niet in de radiator paste. Maar daar zie je toch niets meer van.
Ook de aansluiting van de uitlaatbuizen op de staande uitlaten is niet mooi haaks. Ze hangen er wat scheef bij. Doordat ik ook nog Italeri uitlaten ga gebruiken, kantelt het geheel nog iets extra. Daar moet ik nog iets op verzinnen.
Ook de buizen van het luchtfilterhuis naar de turbo passen niet onder de cabine. Bovendien staat de radiator te hoog. Dit moet ook nog aangepast worden om de cabine recht op het chassis te krijgen:
Het interieur voorzien van een fris kleurtje:
Daarna de wielen er definitief onder lijmen:
De spatlappen losgezaagd, en enkel de steunen gebruikt. Hier komen nog Flemming Pedersen spatlappen op:
De cabine en chassis voorzien van nog enkele lagen 2K Zero Paints clear. Met BMF de deuromrandingen en het spijltje in de zijvensters beplakt. De ramen erin gelijmd en dan is dit de stand van zaken:
gr
Eddy