Dank je jongens..
rolf mulder schreef:
Zeger, het ziet er weer goed uit. Ik zag op internet dat de rupsen voor transport naar binnen worden geschoven en de spoorbreedte dus wordt versmald. Heb jij dit ook in je model, kan het niet helemaal goed zien?
Nou........ dat had ik dus niet. Ik had al wel gezien dat de spoorbreedte verstelbaar was, maar had de gedachte om hem vast in de breedste stand te bouwen, maar toen ik hem op de dieplader zette, was hij zo breed dat de rupsbanden maar net op het randje zouden komen te staan en dat zag er niet echt realistisch uit. Dus heb ik de onderwagen er maar weer vanaf gehaald en besloten om een nieuwe te bouwen die wel verstelbaar is.
Ik heb daar alleen nog geen voorbeeld van kunnen vinden hoe het er uit ziet, maar ik neem aan dat er vanaf het midden één of twee hydraulische cilinders naar het rijwerk gaan. Mocht iemand daar informatie of een afbeelding van hebben?????????
Naast dat stapje terug heb ik nog wel wat vooruitgang geboekt met de rupsketting. De onderdelen zijn gelaserd en vanmiddag ben ik maar eens begonnen om het één en ander in elkaar te zetten. Het is wel veel werk, want zoals op de eerste foto is te zien, iedere plaat bestaat uit 13 onderdeeltjes.
Gr. Zeger