even een update van hoever ik nu sta , heb dus niet stilgezeten maar had niet altijd kunnen doorwerken aan de BMW
een bovenaanzicht
even gepast dryfit , dan bleek het instrumenten paneel niet juist te zitten , euvel al verholpen
Hier was ik begonnen het het glaswerk uit te pakken en daar zag ik dat er twee een soort strepen op de voorruit leek op krassen , ik denk een gietfout , dus geschuurd gepolijst en opgeblonken en dan gebeurde het krak een barst in het midden van het glaasje ( plastic )
Snel een stuk papier tape op gekleefd en er een sjabloon van gemaakt
Ik moest toch buiten voor iets dan snel achter de hoek naar Lucas creatif en 2 velletjes transparante velletjes gehaald (A4 )
2 diktes , terug thuis de tape ( sjabloon) op het plastic gekleefd en uitgesneden ik had eerst het dikste vel genomen
Toen ik het in het kader paste leek het te klein ? Hoe kan dat nu ? Ok een nieuw gesneden ietsje groter en dat paste ( ik had natuurlijk geen rekening gehouden met de dikte van het origineel daar zat mijn fout
Nu had ik ook van Pattex crocodile super sec lijm meegebracht , kleefde in eerste instantie gewoon niet ik weet nu nog niet wat er scheelde
Volgende probleem ik kon gewoon het plastic zo dun niet kleven en daar zat ik nu , wat nu
Het raam ( de kader )nog eens goed bekeken en dan plots kreeg ik een ingeving wat komt er op de achterzijde van dat kader
de zonnekleppen en de achtruitrij spiegel dat was alles , ok ik ging iets anders proberen dit keer met het dunnere vel een stukje uitgesneden groter dan het raam , de kader achter de chroom afgeschuurd en dan heel voorzichtig de plastic aan de binnenzijde gekleefd en dat lukte wonderwel , vol moed de randen rondom rond afgeknipt ben zeer tevreden
de vellen
het eindresultaat ( mag gezien worden he ? )
Nu kan ik terug met volle moed terug beginnen af te werken
Marc