Alweer een volgende update. Het einde begint in zicht te komen.
De luchtinlaten zwart gemaakt. De randen zijn nog iets rafelig, maar dat is inmiddels weggewerkt.
De spiegels op de ruit bevestigd. Ik heb dat met de pin gedaan door de ruit heen. Vervolgens de pin afgevijld. Wellicht was het nog iets mooier uitgepakt als ik de pin had verwijderd en de spiegels direct op de ruit had gelijmd.
De spiegels voorzien van een beetje spiegelend chroom.
Tameo heeft zelfs voor de bodem een mooi typeplaatje voorzien.
De hoekverstellingsplaten voor de achtervleugels bevestigd.
Omdat de uitlaten straks direct opgelijnd in een steun moeten vallen heb ik ze nu vast bevestigd. Ik kan ze nu goed bijbuigen en precies goed krijgen. Een voordeel van witmetaal.
De versnellingsbak met de achterwielophanging verbonden met het motorblok.
En dan het huwelijk met het chassis.
Er moeten nog twee koelbuizen tussen gefrommeld worden. Duurde even, maar ze zijn uiteindelijk op de plaats gekomen.
De onderste afstandhouders op de plaats.
Beide kanten sluiten goed aan wat de lengte betreft. Daardoor ben ik ook vrij zeker dat alles recht is uitgekomen.
De voorste steun met de accu bevestigd aan de bulkhead. Daarna de pinnen afgevijld zodat de achterzijde volkomen vlak is. Die montage op het chassis luistert erg precies. Dit om straks de demontabele voorvleugel goed strak regen de rest van het model te krijgen zonder al te grote naden.
Van de voorzijde gezien.
Ook de bovenste afstandhouders op de plaats gebracht, en de oliekoeler van de versnellingsbak geplaatst.
En toch de bovenste delen van de gordel van een chroomlaagje voorzien.
De bulkhead bevestigd aan het chassis.
De achtervleugel naar de eindbestemming.
En weer even passen en afstellen van de body panels.
Nog wat laatste werkzaamheden. Plaatsen van 2 motorsteunen. Plaatsen van de wielen en het aanbrengen van de wielmoeren.
Bij de volgende update zijn de eindfoto's voorzien.