Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 9:31 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 22 feb, 2023 15:11 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 05 feb, 2017 12:58 pm
Berichten: 846
Hartelijk bedankt voor de tip. Ik kijk nog even de maat na, en ik ga zeker een paar meter zwart, rood en blauw bestellen.
Voor wat betreft die FE gespen, ik heb zeker interesse. Hoewel de Pocher 1/8 is, blijkt vaak dat de maten van dit soort zaken niet helemaal kloppen.
Ik zal je een PB doen met mijn adres, en een telefoonnummer, zodat je me een tikkie kunt doen voor de verzendkosten en de kosten van die gespen.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 05 maart, 2024 20:09 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 14 apr, 2014 15:49 pm
Berichten: 1008
Omdat ik nu in het bezit ben van de 1/8 Ferrari F40 Competizione (Panini/Centauria) ga ik me weer volledig concentreren op de F40 "straatversie".
Het verbouwen van interieur en body naar een sport uitvoering mag dus als vergeten worden beschouwd. M.b.v. de Autograph transkit ga ik weer verder waar deze draad oorspronkelijk mee begon. Het uiteindelijke doel is om mijn huidige Pocher F40 te upgraden met zoveel mogelijk correcte aanpassingen.
Ben nu bezig om de achterbumperbak aan te pakken vlgs. de beschrijving van Autograph.

photo 596400

photo 596398

photo 596399

photo 596401

photo 596402

De Extra (mist)lampen links en rechts in de bumperbak horen niet bij de Autograph transkit maar er was wel voorzien in een extra foto-ets set reflectoren.
Vandaar heb ik nu wel de gaten in de bak geboord/gevijld om de lampen te kunnen plaatsen. Aan de onderkant heb ik de sleuven geopend en alle transkit delen moeten nog worden verlijmd voordat alles weer kan worden gelakt.

photo 596403

photo 596404

photo 596405

photo 596406


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 06 maart, 2024 9:38 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 05 feb, 2017 12:58 pm
Berichten: 846
Ziet er weer heel strak uit. Geduldig werkje, al die sleuven.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 133 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement