@Cire430,
Ik had het over Tron inderdaad. Zo'n Nardi stuur heeft twee houten helften, gescheiden door metaal wat je aan de randen ziet. Maar Tron is toch niet helemaal goed. Die rand zie je niet meer. Wat overbleef was dat die Tron opengewerkte spaken heeft, terwijl de echte wagen gesloten spaken had.
Dus sloeg de weegschaal weer door naar het bijgeleverde Tameo stuurwiel.
Verder met behoorlijk wat loodgieterswerk. De leiding vanaf de benzinepomp naar voren.
Er is ook nog een filterhuis voorzien.
Twee gaten uitboren van 0,5 mm om de leidingen aan te sluiten.
Nu moet daar weer een leiding tussen vanaf de pomp, waarna het geheel ingebouwd kan worden.
Ook de stang vanaf het schakelblok is op z'n plaats gebracht.
Daarna nog een hendel die ertussen moet worden gemanoeuvreerd.
De versnellingsbak gereed voor montage. Voorzien van de stofhoezen. De aandrijfas zelf heb ik draaibaar en schuifbaar gelaten zodat ik later de wielen makkelijker kan afstellen.
De versnellingsbak in het chassis gepuzzeld.
Twee remoliereservoirs (geloof ik) in de ruwe toestand.
En bewerkt en gepolijst tot aluminiumkleur.
En in het chassis geplaatst.
Een volgend deel van het chassis geplaatst. Voor die gaatjes is nog een wash voorzien om ze beter uit te laten komen.
En tenslotte het de eerste rem voorzien van een messing wartel. Die gele draad is uitsluitend om te testen of de binnendiameter van het messing buisje groot genoeg is gebleven om de remslang te ontvangen.
Die op de Tameo website is te dik. Ik ga een dunnere versie aanbrengen.
Tot een volgende update maar weer.