Een kleine tussensprint.
Alvast de decals geplaatst die ik alvast kon doen.
Het dashboard.
En nu met het stuur erop. Dat stuur is mat gespoten om enigszins het idee van zwart suede te krijgen. Ik probeer nog de knoppen van wat kleur te voorzien. Maar dat gaat makkelijk mis. De verf loopt dan iets uit, waardoor het resultaat eerder minder dan beter wordt. Maar met een 3-harig penseeltje wil het misschien lukken.
De decals op beide achtervleugels aangebracht.
En de kevlar decal op de bodemplaat.
De echte auto had wat warmtewerende folie op de plek van de uitlaat. Met de onvolprezen alu-tape van de Gamma het zo goed mogelijk gekopieerd.
Die uitlaat met de turbo krijg je achteraf niet meer door de achterwielophanging. Dus maar alvast los aangebracht.
De motor geplaatst, en het uitlaatspruitstuk tussen de turbo en de motor geplaatst.
Van de andere zijde gezien.
Aandrijfassen op maat gemaakt en de push-rods van de ophanging geplaatst.
De uprights en de bovendelen van de ophanging. Op de foto ziet het er een beetje donker uit zie ik nu.
De gordels gespoten en van de decals voorzien.
Zo goed mogelijk met mijn 3-harige penseel de gespen op kleur gebracht. Van heel dichtbij ziet het er wat slordig uit. Op ware grootte valt het wel mee.
De schijven en luchthappers aan voorwielophanging bevestigd.
Een blik op de gemonteerde voorwielophanging.
En een mooi typisch Tameo detail. Hoewel dit een curbside kit is, en geen high detail zoals de WCT serie zit er toch een mooi tooltje bij de kit, van FE te maken, om de voorwielen exact op de juiste hoogte te brengen. Dat puntje steekt precies in het gaatje van de wielnaaf.
En ook de remmen aan de achterzijde gemonteerd.
De body moet nog steeds de blauwe delen krijgen. Daarna de decals op de body, de roll-bar en tenslotte de clearcoat. Dat allemaal bij de volgende update.