Ik vrees dat je nog eens goed moet kijken naar je Aires uitlaat... Voor jouw vliegtuig heb je nu de verkeerde uitlaat. Je hebt de uitlaat voor een General Electric motor voor sommige F-16C/D varianten, terwijl jij een F-16A bouwt. Die hebben enkel met Pratt&Whittney gevlogen.
Maar waar zit dat verschil dan in? Ik moet eerlijk toegeven, ik heb dat verschil ook lang niet gezien, tot iemand mij het vertelde. Kijk goed naar de vorm in de lengterichting: die is iets gekromd, niet? Daaraan zie je dat het een GE uitlaat is. De PW uitlaat is mooi recht. Hieronder enkele foto's als voorbeeld.
Hier een F-16C met GE uitlaat:
bron: B-DomkeEn dit is de F-16A, met een PW uitlaat.
BronHier zie je jouw F-16A, kijk maar goed naar de uitlaat en vergelijk hem.
Bron: fox-twoVerder heeft de GE motor ook een andere luchtinlaat nodig dan de PW, dus daarom zie je de F-16's met GE motor met een bredere luchtinlaat.
GE:
PW:
Mocht je het nu nog niet zien, snap ik, kijk dan hier naar. Dan valt alles op zijn plek.
Maar omdat de GE motor dus iets groter is dan de PW motor past je uitlaat ook niet zo goed, omdat je een verbindingsstuk hebt voor PW... Ik zou zeggen, kijk of je nog kunt ruilen, en gebruik deze mooie GE exhaust voor een echte F-16C. Daar zijn ook genoeg mooie opties voor, de Amerikanen vliegen ermee, maar ook de Turken, Grieken en enkele andere landen. (let wederom op, niet elke F-16C heeft GE, bijvoorbeeld de F-16C's van de USAF Thunderbirds vliegen met PW motoren!!!)