Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 26 apr, 2024 19:37 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 30 aug, 2015 19:46 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 22 aug, 2014 8:26 am
Berichten: 6771
Woonplaats: Kasterlee (B)
Een maand voor een zending uit het verre oosten?? Welk verre oosten is dat dan wel?
Ik bestelde onlangs iets in Hong Kong en drie dagen later stak het in mijn bus, een andere bestelling bij dezelfde heeft er slechts vijf dagen over gedaan.

_________________
Hoe groot je werktafel ook mag zijn... op termijn is ze altijd te klein!
[ON HOLD] http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=43937
[ON HOLD] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=48632


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 30 aug, 2015 19:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 20 mei, 2012 16:28 pm
Berichten: 3061
Woonplaats: "rooj"
Het goedkope oosten is denk ik een betere benaming. :mrgreen: . Die tijden zijn afhankelijk van de verzendmethode. Als het voor niks de deur uit gaat, moet je ook lang wachten. Ik vermoed dat ze dan wachten totdat er een vliegtuig is waar nog plek over is in het laadruim, waar ze het dan bij kunnen duwen. En dan duurt het langer voordat het hier is. Maar ja, liever wat langer wachten dan een paar tientjes verzendkosten dokken voor wat vaten van 4 euro in een week hier te krijgen. :roll:

_________________
Gr Tom :brouw:

Als je het goed wilt doen, moet je het zelf doen.
Op de werkbank: Scratch Sd. Anh. 24 - Revell Corvette L88 - Mad Max
Gereed:
Agent Orange Vignette - Takom 12.8cm Flak Zwilling" - Trumpeter Iraqi SA-2 Guideline - Dragon Panther F / GT102


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 30 aug, 2015 22:09 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2014 9:41 am
Berichten: 1708
Tomska schreef:
Trouwens Ruud, je gevarenbord heb je erg mooi in elkaar gezet moet ik zeggen, als de Rijdende Rechter er vrede mee heeft zou ik het bord zomaar eens kunnen gaan gebruiken bij het verdorde stuk. :mrgreen: (als jij het ook goed vindt natuurlijk).


Dank voor je complimentje Tom. Ik denk dat we de Rijdende rechter niet gedurende zijn weekend-break hoeven te storen... :lol:
Ik had begrepen dat je niet over Photoshop beschikt en heb dus, juist om die reden, even de moeite genomen om het een en ander voor je in elkaar te prutsen. De grote afbeelding in mijn vorige reactie is enkel om weer te geven wat er precies op het bord staat. De kleine afbeelding is "op de gok" naar de schaal 1/35 teruggebracht. De kleine afbeelding is ongeveer 2 x 2,5 cm in afmeting. Zoals reeds aangegeven kun je de afbeelding op transparant decal-sheet printen en op een stukje plastic-card plaatsen. Wellicht kun je de afbeelding ook op regulier papier printen en van een dikke laklaag voorzien... Simpelweg een kwestie van even uitproberen...

Laat maar even weten of het formaat goed is, of dat je wellicht iets anders in gedachten hebt. Voor mij een kleine moeite om het even "kosteloos" voor je aan te passen. :D Óók ik mag immers op de steun & hulp van een aantal mede-forum leden rekenen... (Thanx guy's)

Gr. Ruud.

_________________
Finished:
Hunter Mk.6 - Revell 1/32 - "Start to Finish"
F-104S M.M.6716 - "RevelloGawa" 1/48 - "Start to Finish"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 30 aug, 2015 23:28 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 20 mei, 2012 16:28 pm
Berichten: 3061
Woonplaats: "rooj"
Dank je Ruud, fijn dat ik het bordje kan gebruiken zonder da ik meester Visser achter me aan krijg. :mrgreen: En ik zal eens wat gaan spelen met de printer, ik denk dat normaal papier ook zou gaan.

_________________
Gr Tom :brouw:

Als je het goed wilt doen, moet je het zelf doen.
Op de werkbank: Scratch Sd. Anh. 24 - Revell Corvette L88 - Mad Max
Gereed:
Agent Orange Vignette - Takom 12.8cm Flak Zwilling" - Trumpeter Iraqi SA-2 Guideline - Dragon Panther F / GT102


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 aug, 2015 0:23 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep, 2014 9:41 am
Berichten: 1708
Succes en ik hoor het wel indien je eventueel een ander ontwerpje wilt hebben. Ik heb in dit geval voor "wit & rood" gekozen, maar het kan even zó goed "geel & zwart" óf "blauw & wit"...

Gr. Ruud.

_________________
Finished:
Hunter Mk.6 - Revell 1/32 - "Start to Finish"
F-104S M.M.6716 - "RevelloGawa" 1/48 - "Start to Finish"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 sep, 2015 12:11 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 09 okt, 2014 22:58 pm
Berichten: 367
Woonplaats: vlaardingen
Bijzonder onderwerp dit.
Had er al iets over gelezen.
ben benieuwd wat je er van maakt.
Succes
Gr.
Bram


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 sep, 2015 16:11 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21311
Woonplaats: Bodegraven
Of lamineren?

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 sep, 2015 18:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 20 mei, 2012 16:28 pm
Berichten: 3061
Woonplaats: "rooj"
@Ruud: zelf vind ik de combinatie wit-rood het beste passen bij dit soort borden, dus wat dat betreft heb je de spijker op de kop geslagen met het bordje. :mrgreen: . En mocht ik nog iets nodig hebben, dan zal ik je het laten weten, bedankt voor de aangeboden hulp! :brouw:
@Bram: bedankt voor je interesse! En ook leuk om te horen dat je er ook al het een en ander van gehoord hebt.
@Bert: ik denk dat lamineren teveel gaat blinken (alhoewel dat met een laag matte lak ook gelijk verholpen is). Het voordeel is wel dat je een stevig bord krijgt, en dat de inkt zo goed als onmogelijk kan gaan lopen. Moet ik wel nog ergens een lamineermachine zien te vinden... :mrgreen:

Ondertussen heb ik alvast wat Tamiya-vaatjes in elkaar gelijmd, maar ik denk niet dat jullie hier per se een foto van hoeven te zien, wegens het is niet erg interessant. :mrgreen: Maar het zijn er ook nog maar een paar, als ik ze allemaal ineen heb zitten kan ik wel een plaatje schieten.

_________________
Gr Tom :brouw:

Als je het goed wilt doen, moet je het zelf doen.
Op de werkbank: Scratch Sd. Anh. 24 - Revell Corvette L88 - Mad Max
Gereed:
Agent Orange Vignette - Takom 12.8cm Flak Zwilling" - Trumpeter Iraqi SA-2 Guideline - Dragon Panther F / GT102


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 sep, 2015 18:20 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 19 apr, 2005 20:39 pm
Berichten: 21311
Woonplaats: Bodegraven
Och, dat lamineren is geen probleem, heb een mooie op mijn werkplek wegens het regelmatig moeten lamineren van werkinstructies voor de operators. Dus stuur het op, of een plaatje met de maten, lamineer ik die wel naar keuze van hoeveelheid en wat je nog meer wil hebben en ik stuur het we weer terug

_________________
BertUS Klik hier voor mijn site
Zit ik op een Modelbrouwforum om te modelbouwen of te forummen?
photo 416849

Disclaimer: Opmerkingen, kritiek en tips zijn altijd gebaseerd op wat zichtbaar is op mijn scherm


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 01 sep, 2015 22:22 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 20 mei, 2012 16:28 pm
Berichten: 3061
Woonplaats: "rooj"
Bedankt voor het aanbod Bert, maar ik ga eerst eens wat experimenteren met "droog" printen van het bord op papier, en dit aflakken.

_________________
Gr Tom :brouw:

Als je het goed wilt doen, moet je het zelf doen.
Op de werkbank: Scratch Sd. Anh. 24 - Revell Corvette L88 - Mad Max
Gereed:
Agent Orange Vignette - Takom 12.8cm Flak Zwilling" - Trumpeter Iraqi SA-2 Guideline - Dragon Panther F / GT102


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement