Grote schoonmaak dag. De rest van het spul.
Van boven naar beneden en vlnr:
Propeller met naaf, uitlaat, staafvizier (ga ik vervangen door iets van metaaldraad, beter op schaal), antenne bovenkant romp (te kort en wordt ook vervangen) andere uitlaat, bovenste wieldeur (wodt vervangen door een dunner exemplaar), afsluiting romponderkant (ze zeggen aan de achterkant van de wielkast, maar die zit al dicht; de voorkant staat nog open, moet nog nagaan of dat bij het echte ding ook zo was), andere bovenste wieldeur, hoofdwieldeur (te kort en te dik; op maat maken, schuren en vijlen) wielpoot, afsteunstijl (misschien een dunnere scratchen), andere afsteunstijl, wielpoot en hoofdwieldeur, hoofdwiel, antenne onder de romp (wordt vervangen), horizontale staartvlak (hoogteroer losmaken) afsteunstijlen (ga ik waarschijnlijk vervangen door dunnere stroomlijn exemplaren), spul aan de andere kant en staartwiel (te kort; moet waarschijnlijk aangepast worden). En vooral veel flash. Zal wel een paar uurtjes kosten.
Ik vraag me overigens af, wat dit spul, wat in de wielkast hangt, is.
Tips zijn welkom.
Rob
_________________
----------------
Bouwverslagen op
http://www.hollandaircraft.nl/De 1/144 kit van F-RSIN van de Fokker F.28 Mk. 1000 is on-hold. Nu bezig met de 1/72 Valom kit van de Fokker T.V en de masters voor een 1/72 Koolhoven F.K.55 kit.