De stand van zaken ;
Vanaf hier volg ik een andere werkwijze als de beschrijving wil , volgens revell moeten de vleugels
compleet met ailerons gemaakt worden maar omdat de verbinding tussen vleugels en ailerons vrij zwak is
komen die er pas op als al het plamuur en schuurwerk gedaan is .
Dus eerst de onderste vleugel gelijmt met als resultaat behoorlijke kieren aan voor en achterkant.
Waar dan een aardige hoeveelheid plamuur in gestort werdt om het vlak te krijgen.
De volgende stap was het boren van de gaatjes voor de spandraden , een dubbele draad kruislings
aan de voorkant van de vleugel en een enkele draad aan de achterkant van de vleugel .
Dat eenmaal weer vlak kan de bovenste vleugel erop met hetzelfde resultaat
waarna er toch zoiets als een tweedekker staat.
De struts heb ik er nog tussenuit gelaten voor dezelfde reden als de ailerons
En nog een tip van flip voor de volgende bouwer :
Het lijmen van de canopy delen gaat heel simpel door het grootste deel los te halen uit de sprue
en dan omgekeerd op de 2 kleinere delen te lijmen die dan nog aan de sprue vast zitten .
die maat klopt precies en er is minder kans op lijmvlekken op de canopy .
Henny