TheFlyingDutchman schreef:
Dat buikdeel is met putty en veel schuren wel mooi strak te krijgen hoor, is op mijn Ryanair ook gelukt en na het opnieuw inkrassen van de paneellijnen zie je er niks meer van!
Ik ben wel benieuwd hoe het polijsten uit gaat pakken, dat is mij nog nooit mooi gelukt, maar ik weet ook eigenlijk niet wat ik realistischer vind: een zo glimmend mogelijke airliner of juist zijdemat/halfglanzend.
Wat je misschien ook kunt aanpassen
is het stabilo (staartvleugels). Deze zitten op z'n kop aangezien het stabilo een negatief, ofwel omgekeerd vleugelprofiel heeft. In de kit is het een bol profiel. Is vrij eenvoudig aan te passen door de lipjes voorzichtig om te buigen, probleem is wel dat je dan de paneellijnen van de onderkant op de bovenkant hebt zitten dat je dan weer aan moet passen en blablabla. Maar ik kan het me ook voorstellen als je dit ding gewoon lekker uit de doos in elkaar knalt
Oh, ik was vorige post nog vergeten te zeggen dat ik het blauw erg strak gespoten vind
ik gebruik voor het polijsten gewoon een scratch remover voor auto's, voordat ik daar mee aan de slag ga, ga ik de romp wel voorzien van heel veel dunne laagjes blauwe glans verf anders is de kans groot dat je er door heen poetst. ik wil nl die lelijke bobbeltjes die in een glans laag achterblijven absoluut weg hebben. ik denk dat ik de toestel uiteindelijk aflak met parket plus. die is niet zo diep glanzend.
stabilo's laat ik zo, jij bent nl. de enige critici die het zou kunnen opvallen en dat dan alleen op de brouwersdag die ik misschien niet eens ga bezoeken.
Jelle