Rick, in mijn boek staat een foto, en het was inderdaad een zak in een geperforeerde beschermkap.
Na een periode van mentale afwezigheid vandaag weer wat gedaan en foto's gepost..
De cockpit was al een tijdje af en zit er lekker in. De twee steunen? in de windshield gemaakt en de rest van de canopy erop.
Door Eduard paste e.e.a. niet zo lekker.. Zij hadden bedacht dat er een omgevouwen randje bovenop de zijkant van de cockpit moest komen. Dat geeft natuurlijk problemen bij de pasvorm. Hopelijk is het nu met wat plaatselijk schuren opgelost.
Overigens paste de PE grill ook niet in de oliekoeler onder de neus, 2 mm te breed. Slordig.
En ik had problemen met de PE grills in de radiators, maar dat lag waarschijnlijk meer aan mij.
De hoogteroeren sluiten overigens geenszins mooi aan op de staart... Er is wel e.e.a. aan gedaan om het toch mooi zonder naden te krijgen. Ook zijn de struts onder het hoogteroer iets te kort (0,5 en 1,0 mm) als de hoogteroeren onder een rechte hoek t.o.v. de staart komen te staan.
Ook e.e.a. verbeterd t.o.v. het kale landingsgestel. Een remleiding, een stangetje om de onderste deur ook omhoog te krijgen en de twee verticale verstevigingen op deze deur. De wielen zelf zijn van Ultracast en prachtig.
Wanneer alles droog is, begint het schuren en plamuren.. hopelijk valt het mee.
Gr.
Sid
de oliekoeler, met de grill en de koeler zelf ernaast..
beetje dikke knoppen..
de radiators, even klooien..
in de Mr. Surfacer 1200..
de verbeteringen..