Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 8:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 jun, 2007 18:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 11 okt, 2006 14:06 pm
Berichten: 1833
Ronald Kok schreef:
Inderdaad E.R. alles is verwijderd.

De reden hiervoor is dat ik de tijd van foto`s maken en plaatsen hier beter kan besteden aan het maken van een website gezien de reacties hier in dit uithoekje van het forum.

10 reacties, 26 postings en 3251 vieuws en 5 motor bouwers hier.

Dus in vervolg komt er alleen maar een link hier te staan naar mijn homepage en als het model klaar is een enkele eindfoto als teaser.

Ron

Hier klinkt een hoop frustratie uit, het weghalen van de foto's leek me al ingegeven door dergelijke gevoelens. Even hoopte ik dat het een ludieke actie zou zijn, maar helaas.
Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment besluit, om wat voor reden dan ook, je bijdragen te stoppen. Maar waarom de plaatjes weghalen?
Maak gewoon dit topic af, desnoods met maar een paar plaatjes, en vaar dan daarna je eigen koers. (Je website is op dit moment toch niet bereikbaar.)
Zoals je het nu doet ben je net een mokkend kind.



E.Z. / Easy Rider 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 jun, 2007 18:20 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 05 jun, 2005 0:28 am
Berichten: 3455
Woonplaats: Genk, Limburg, Belgie
Tja Ron, zo kan je het ook bekijken. Maar je kan moeilijk altijd hetzelfde oooh en aaah zeggen. Als ik je updates zie denk ik steeds dat het prachtig werk is, maar om dit nu telkens neer te gaan schrijven.
En dat de motorbouwers inderdaad weinig posten is ook waar. Ook in mijn topics is het vrij stil :) Maar dit is bij alle motorentopics zo hoor.

Tom

_________________
Valentino Rossi 1/12 Models - VW 1/24 models - Hondensport ==> www.tom-maenen.be
Hondenclub De Moedige Herdershond ==> www.demoedigeherdershond.be


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 jun, 2007 19:55 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 25 jul, 2006 12:07 pm
Berichten: 1996
Woonplaats: noordwijk
jammer dat je hier je kunsten weghaalt maar gelukkig kan ik ze op een andere manier toch hopelijk blijven volgen.

Ik ben ook 1 van degene die hier bij de motorbouwers "mag" posten, en niet heel veel terug krijgt. Jammer maar helaas. Soms wel teleurstellend maar daar moeten we het maar mee doen.

Ik geef toe dat ik ook vaak een kijker ben en niet altijd wat kan op- of aanmerken. Daarom hou ik me vaak een beetje stil. Sorry daarvoor. Maar zoals gezegd ik hoop dat ik je vorderingen kan blijven volgen op een andere plek.

frank


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 jun, 2007 20:21 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 13 jan, 2007 0:48 am
Berichten: 286
Woonplaats: Maassluis
Er gaat eigenlijk geen dag voorbij dat ik niet even een blik werp op het (in mijn ogen) meest interessante deel van dit forum.

Voor elke motorfiets (zelfs choppers en dergelijke...) heb ik belangstelling en heb bewondering voor de brouwkunsten van andere brouwers en ik steek ontzettend veel op van de verslagen / foto´s van anderen.

Ron, jij geeft een negatieve draai aan de statistieken, maar volgens mij kan het ook positief: 3356 views betekent dat veel mensen belangstelling hebben en heel weinig reacties betekent dat je goed bezig bent en er vrijwel niets aan te merken is op je werk.

Persoonlijk vind ik het prima als iemand zijn bewondering over het geleverde werk laat blijken, maar dat hoeft in een topic niet 180.000 keer herhaald te worden (ik mag toch hopen dat het jou daar niet om te doen is). Het topic wordt onnodig lang / onoverzichtelijk.

Ik hoop in ieder geval dat je van gedachten verandert en ons blijft informeren, inclusief foto´s :!:


gr.
Hans


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 jun, 2007 21:34 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12252
Woonplaats: Eibergen
Gentlemens 8)

Ten eerste is het uiteraard niet om de OH en AH`sssss te doen want die heb ik wel genoeg gehoord in mijn modelbouw leven.

Ik post gewoon om reacties te krijgen in de vorm van eventuele vragen (lijkt me sterk dat die er nooit zijn) en zeker ook voor eventuele kritieken want ik ben wel een beetje SM aangelegen wat dat betreft :lol:

Dus vandaar dat ik een website gaat opzetten waar al mijn bouwsels eventueel te volgen zijn.

Dit houd niet in als er een update is dat deze niet hier vermeld word maar dan alleen met een URL naar de site, die trouwens lekker snel werkt en voor mij wat makkelijker werkt om foto`s in te verwerken en als er dan vragen zijn worden ze gewoon hier beantwoord.

Dus ik trek me niet terug uit het motorgedeelte want daarvoor heb ik nog enkelen zeer speciale projecten voor die ik graag deeld met jullie.

Ron

_________________
2024 bouwsels
WIP MFH. BSA Bleu Star [1933] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55473
Gereed Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 jun, 2007 21:47 pm 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 22 okt, 2005 10:35 am
Berichten: 6319
Woonplaats: Blauwhuis
Ik ben het Ron eens.
Van alle oh's en ah's kom je zelf geen stap verder.
Dat is ook de reden dat ik geen topics meer open.
Ik vind het wel jammer dat ik de foto's niet meer heb kunnen bekijken van hoe de triumph er nu bij staat.

Ron, sorry dat ik hier eigenlijk nooit in je topic gereageerd heb :cry: .

Denman


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 jun, 2007 22:23 pm 
Ach...als ik zie wat de reacties op mijn laatste postings waren...0,0!
En eerlijk gezegd boeit het me voor geen meter. Ik weet dat er veel gekeken wordt en als er ook maar één persoon is die wat heeft gehad aan de posting, dan is dat voor mij genoeg.
Ook weet ik dat er veel bouwers zijn die posten om reacties te krijgen. Bouwers willen nu éénmaal erkenning voor hun werk. Beginners posten om antwoord te krijgen op vragen of onduidelijkheden die tijdens het bouwen ontstaan en ervaren bouwers posten voor de erkenning. Wedstrijden zijn er niet voor niets, toch? Men wil een pluimpje, zo simpel is het...
Eindelijk weet ik na 38 jaar grotendeels hoe de wereld in elkaar zit. Ik hoef geen pluimpjes en ik hoef geen reacties. Ik bouw voor mezelf, kijk wat anderen doen, reageer mondjesmaat en leer iedere keer weer iets bij. Omdat ik dankbaar gebruik maak van dit forum om te leren van anderen, post ik zelf mijn vorderingen in de hoop, dat anderen hier misschien ook iets aan hebben. Zo ja, fantastisch, zo niet, pech...
It's that simple! 8)
Ik stoor mij de laatste tijd wel aan de postings betreffende: "ik krijg helemaal geen reacties...". Naar mijn mening een beetje egoïstisch. Ik ben maar een matige bouwer en doe weinig bijzonders. Geen wonder dat ik weinig reacties krijg. Wil je graag reacties? Laat dan ook zien dat je echt iets toe te voegen hebt. Kan even duren, want een leerproces kost helaas tijd. Maar dit forum is wat dat betreft wel iets met een hele grote toegevoegde waarde. Hier maakt het grote deel dankbaar gebruik van, dus zet even je ego opzij en ga gewoon lekker knutselen! Leer en laat anderen van jou leren. En iedereen krijgt links of rechts wel eens een reactie. Je hoeft toch niet tien keer per dag een schouderklopje? Of wachten we toch stiekum op een lading oh's en ah's, die niets toevoegen? Ik niet...

Wilko :wink:


Omhoog
   
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 27 jun, 2007 23:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 13 jan, 2006 20:05 pm
Berichten: 195
Woonplaats: Belgie
Ikzelf heb heel weinig brouwtijd :cry: , maar ben toch met een paar projekten bezig, daarom post ik zelf ook niet veel. Dagelijks ga ik wel es kijken naar de vorderingen van anderen om ,inderdaad, wat op te steken van hoe anderen het doen. Telkenmale leer ik weer wat tips en trics, gestoffeerd door mooi beeldmateriaal van jullie allen gepost.
Oh's en ah's zijn wel leuk maar niet tot vervelenstoe, tien keer in elk topic :shock: .
Vragen hoeven dikwijls niet gesteld te worden omdat de brouwer in kwestie het al in z'n post duidelijk heeft uitgelegd natuurlijk :lol: .
Verder merk ik ook op m'n eigen fora (geen modelbouw) dat er steevast door een kleine harde kern wordt gepost, maar dat er héél wat meer kijkers zijn, die niks bij te dragen hebben tot het geheel. Ik noem die "stille genieters" en die moeten er ook zijn :!:
Bovendien denk ik dat er ook een aantal mensen afgeschrikt worden door de hoge kwaliteitresults van sommige brouwers. Onterecht natuurlijk, want dit moet een forum zijn voor iedereen :!:

greetz

MuZzeR

_________________
Weer een nieuwe start??
www.monoconnection.nl
www.bloggen.be/muzskorpion/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 28 jun, 2007 0:27 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12252
Woonplaats: Eibergen
@Denman :wink: , sommigen foto`s zijn er nog maar die worden onder gebracht in hun nieuwe huisje.

@Wilco, Je weet gelukkig dat ik niet om de Oh`s en de Ah`s verlegen zit, en egoïstisch ben ik zeker niet want anders kreeg er niemand een antwoord op een vraag die gesteld word op het het forum of via een PB.
Dat er niet veel gereageerd word in de groepen waar er dagelijks veel word gepost kan ik begrijpen maar hier????????????

Ik post ook niet vaak hier maar de reden daarvan is dat ik niet post bij mensen die nooit ergens anders reageren, dus die ook geen intresse tonen in andersmanwerk.

Ik post alleen maar om reacties los te krijgen van bijv. hoe je dat en waarom doe je dat zo of hee Ron wat ben je aan het klootzakken want dat kan helemaal niet, tenslotte ben ik ook geen modelbouw god gelukkig en alleen maar een beetje gek 8)

Dus in de toekomst zijn de verslagen alleen via de site te volgen en gebruik ik het hier alleen als klankbord voor eventuele vragen die ik met plezier zal beantwoorden.

Ron

_________________
2024 bouwsels
WIP MFH. BSA Bleu Star [1933] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55473
Gereed Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 06 jul, 2007 14:19 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 dec, 2004 15:18 pm
Berichten: 12252
Woonplaats: Eibergen
Weer eens een update van de Triumph.

Voor foto`s kijk onder motoren.

http://home.wanadoo.nl/ronkok/Rondriaan.htm

Ron

_________________
2024 bouwsels
WIP MFH. BSA Bleu Star [1933] https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55473
Gereed Norton Manx 500cc. https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=55417
Gereed. MFH 1/9 Crocker (motorfiets). https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... =5&t=54931


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement