Hier enkele fotoos van de bouw van een 2600 combie uit 1974
Als voorbeeld diende deze fotoos
En gebruk makend van een lion car cabine ,evergreen,messing profiel en fineer en ander losse onderdelen
Bak MW en aanhanger
2600 cabine,aangepaste ondergrilletje ,gordijnen,bed en hoezen voor de grill
Vanavond en morgen de huifbak verder afmaken
Naast de andere cabine,knipperlichten aan de voorkant en zijkant weggehaald en dezelfde als bij de DKB aan de zijkant(dit was ook de laatste serie 2600DKA
bouw aanhanger
en hier komen bruine huifen op
Spatschermen onder de cabine gemaakt en mat zwart gemaakt.
Spatborden,kist en achterkant gemaakt zoals die op vele 2600 bakwagens zaten
Chassis van de 2600 tanks en uitlaat en vangmuil erop gezet
Hulpchassis voor onder de bak
weer een stukje verder
url=http://imageshack.us]
[/url]
Het chassis is los ivm met spuiten
vergroting van het werkende schommel systeem
Het schommelasje zit aan 1 veerpakket gelijmt andere kant los,wordt toch geklemd door de wielen(is over nagedacht
)
het chassis zit geklemd vast tussen de rand aan de voorkant en de achterkant(tussen de balken valt precies een plaatje wat aan de achterkant vast zit
Zelfgemaakte bumper
Heb getracht de DAF motorwagen en DAF aanhanger zo natuur getrouw na tebouwen.
Zo reden er toen zo vele in Nederland in deze configuratie
incl rem regelaar onder molenstel (leeg/half en vollast rem regelaar hendel)
Onder de aanhanger liggen de Lion banden ,want die zijn smaller als de standaard tekno,komt beter tot zijn recht voor die tijd....1974
DB-47-02