Tja, het is toch echt zo. Voor het geld dat die dingen kosten zou ik liever een Aston Martin rijden. Qua design vind ik dat toch heel wat meer klasse hebben en het gaat ook hard genoeg. Maar ja, zoals ik al zei, er liggen veel Ferrari's in de winkel en geen enkele AM. Die heb ik overigens wel besteld want is een nieuwe kit van Tamiya.
De Testarossa dus. Toevallig heb ik een aantal dagen geleden een bouwverslag gelezen maar ik weet niet meer van wie en kan het niet meer vinden (ergens rond de pagina 30 van de verslagen dacht ik). Wat me in elk geval opviel was de motor. Om de één of andere reden vind ik dat meestal het leukste onderdeel van de bouw. Bovendien is ie als hij eenmaal in de auto ligt bijna niet meer te zien (behalve de bovenkant) dus de kleppendeksels liggen buiten het zicht. Nu was ik al een tijdje aan bougiekabels aan het denken en lijkt me dit een geschikte kandidaat. Als ik het verpruts is het in elk geval niet zichtbaar en als het lukt ga ik er vast mooie foto's van hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Inmiddels ben ik al een paar uur aan het prullen aan 6 bougiekabels van dun ijzerdraad. Wat een k-werkje is dat zeg. En dan moet ik nog beginnen aan de andere kant. Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd maar het oordeel zal ik aan jullie laten. Zodra het toonbaar is zal ik wat foto's maken.
Wel heb ik de grote delen van het blok al in elkaar gezet en geverfd:
Vanmiddag heb ik ook de carroseriedelen en bodemplaat geprepareerd en ontvet. Die gaan morgen waarschijnlijk in de primer.
Ben tot nu toe tevreden met de resultaten. Alle commentaar is welkom.
Groeten,
Psioneer
_________________
Work in progress:Ferrari FXX - Mercedes Brabus SLS AMG - Nissan GT-R VR38DETT - Gemballa Mirage GT - Jaguar XJ220
On hold: Ferrari 250GTO - Mercedes 560SEC - Mercedes 560SEC (2)
Coming up: Toyota 4Runner (2) - Aston Martin DBS (2)
Wanted: Lamborghini Aventador - Lamborghini Gallardo - Honda NSX - Full view Lexus LFA
Veel meer foto's van alle projecten vind je hier: http://picasaweb.google.com/psioneer2000