Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 8:26 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 maart, 2008 21:15 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 06 okt, 2007 20:07 pm
Berichten: 503
Woonplaats: Vrouwenpolder
Het is een leuk modelletje, het staat trouwens ook strak in de lak. Ik vind alleen zoals Atenzapower al zei de velgen een beetje te klein. Nu is 't meer een Jap in 4X4 modus.

_________________
In progress:
Ferrari 430 Scuderia

Finished:
Nissan GT-R R35


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 10 maart, 2008 21:17 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 29 feb, 2008 18:32 pm
Berichten: 748
Woonplaats: Enschede
atenzapower schreef:
Tja t ziet er gaaf uit,zeker die foto van de voorkant als je dat in je binnenspiegel ziet aankomen scheuren dan ga je wel opzij :D

Maar heb toch wat te zeuren,Als eerste vindt ik de velgen klein,ik zou er persoonlijk andere en grotere velgen onder zetten.

Ten tweede die koplampen,is niet verkeerd,maar ik denk dat smoke beter was geweest.

Maar voor de rest is ie best wel gaaf.


Als eerste tis geen gezeur wat je post :)
Ik ben gek op tips en andere hints om mn modelen mogelijk nog meer omhoog te halen
En ten 2e weet t wel cker als dat in je achteruitkijkspiegel opdoemt dat je wel ff aan de kant wil gaan,die bumper is echt gigantisch :twisted:


Over de velgen heb ik mogelijk goed nieuws
Was de t*ingz**i die ikmijn slaapkamer noem eens aan t opruimen en ik kwam daar een setje leuke velgen tegen die onder een nsx van tamiya wegkwamen:)
Dus hier ben ik nu mee aan t experimenteren om die dr mooi passent onder te krijgen

De koplampen hadden inderdaad ook met smoke gekunt,maar denk toch dat dit een kwestie van persoonlijke smaak is :)

Hoe dan ook thnx voor je commentaar :D

Greetzzz

Mark


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement