Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 9:47 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Zomervakantie 2023
BerichtGeplaatst: za 09 sep, 2023 9:42 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 13 maart, 2007 3:17 am
Berichten: 812
TheFlyingDutchman schreef:
...dus statistisch gezien een iets grotere kans dat -ie geïnteresseerd gaat zijn in papa's hobby's...


Nou, laat ik dat dan alvast uit je hoofd praten... die van mij wordt 18 dit jaar en het enige plastic dat ie ooit heeft aangeraakt is de muis van zijn game pc :lol:

Gr. Peter


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Zomervakantie 2023
BerichtGeplaatst: di 26 sep, 2023 9:02 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 21 feb, 2018 11:32 am
Berichten: 2818
Woonplaats: Dongen
Bij die van mij lijkt het (deels) te lukken. Mijn beiden zoontjes (12 en 10) bouwen afwisselend. Dan bouwen ze weer, dan is het schetsblok, bak met auto's of de playstation weer interessanter. Het gaat hier dus op en neer met bouwen.

Jelle, van harte gefeliciteerd met de eerste die op komst is. Ik ben vader van twee en de momenten dat je je eigen kinderen geboren ziet worden, zijn de meest intense en mooie in je leven. Zorg dat je van elke seconde geniet.

Arno, wat een heftig verhaal waar je dit draadje mee begon. Ontzettend fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat met jullie hond. Dat is even schrikken. Dan wordt je vakantie inderdaad even helemaal anders.

Ik ben werkzaam op het middelbaar onderwijs en mijn vrouw zit in het speciaal onderwijs, dus zoals meerderen hier hebben we de luxe van een behoorlijk aantal vakantieweken. Afgelopen zomervakantie ben ik elke keer met één van mijn kinderen een aantal dagen wezen kamperen. Quality time zeg maar. Beide keren naar dezelfde camping in Zeeuws-Vlaanderen geweest en lekker op pad geweest. Met de boot mee naar Vlissingen, op een gasbrandertje hamburgers en pannenkoeken bakken of friet eten bij een cafetaria en bunkers bekijken. Dat is een gedeelde interesse van mij en m'n zoons. Geen idee hoe of van wie ze die gekregen hebben. :lol: Toptijd gehad. M'n vrouw was thuis. Die heeft naast haar baan ook een atelier en die was een grote expositie aan het voorbereiden die aan het eind van de zomervakantie begon. Die vond het niet erg dat ze steeds een paar dagen voor zichzelf had. :mrgreen:

Bas


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement