Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 26 apr, 2024 19:53 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 18 apr, 2015 17:19 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 apr, 2015 9:26 am
Berichten: 149
Ik heb eens gekeken bij groepsbouw (Jan), maar ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen.
Is dat bouwen in een groep, of allemaal een deel, hoe werkt dat?

_________________
In aanbouw: https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=45611#p892032


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 18 apr, 2015 19:10 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4396
Woonplaats: Aartselaar
Hoi Dennis als eerste wil ik u van harte welkom heten op het forum en ik denk dat wij dikke vrienden gaan worden , waarom vanwege je honden man dat zijn de goddelijkste dieren die er zijn
Vorig jaar heb ik spijtig genoeg onze Stafford in mijn armen zien sterven ik ben er nog steeds niet over een paar jaar daarvoor onze dochter haar Pitt ongeveer dezelfde als op de foto maar bruin
machtige lieve dieren , nu heeft mijn dochter er terug ene ook weer een lieve zotte doos zwart wit
Ik hoor u nog wel en als je vragen hebt stel ze gerust we doen er alles aan om te antwoorden
Grtz Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 19 apr, 2015 0:50 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 apr, 2015 9:26 am
Berichten: 149
Dank je coachke, en het is het mooiste ras dat er is wat mij betreft. En als je maatje in je armen sterft, dan ben je daar niet zomaar overheen. De pijn gaat ook nooit weg, maar het slijt langzaam.

_________________
In aanbouw: https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=45611#p892032


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 19 apr, 2015 9:18 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: zo 09 maart, 2014 11:54 am
Berichten: 4396
Woonplaats: Aartselaar
Denis dat is waar man het zijn ongelooflijke lieve karaktervolle dieren , wij weten allemaal wat voor ras het is maar zulke dieren train je niet om schade aan te brengen want van nature uit zijn het rustige lieve honden , spijtig dat menige mensen er anders over denken en zelfs enorme schrik van hebben , voor hier is dat ras nummer 1 , ik kan er nog uren over schrijven zoals de wetgeving in Duitsland maar ik ga niet uitweiden ,daarvoor moeten op een ander forum zijn denk ik . Er over schrijven kan , mag ook van mij maar dan liefst in een prive bericht omdat de topic overbelast geraakt met zaken waarvoor het in feite niet dient tot slot laat ik u twee beelden zien van de rosse en de zwarte , de wit bruine hond was die van ons de andere is die van de dochter en als je wil stuur ik nog een beeld van de Pit-bull van mijn dochter want daar zit een klein verhaal achter

Afbeelding

Afbeelding

mooi he ?

Nu even terug , ge weet als je vragen hebt over technieken van schilderen of dergelijke zaken vraag het gerust
en nog veel plezier met je honden
Grt
Marc


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 19 apr, 2015 16:30 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: za 18 apr, 2015 9:26 am
Berichten: 149
Mooi hoor, maar je hebt gelijk, niet het goede forum hier voor. :lol:
Je kunt altijd op mijn email adres verder en op Facebook, want daar ben ik bijna uitsluitend bezig met deze honden.

_________________
In aanbouw: https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=45611#p892032


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement