romphelften aan elkaar geplakt en een foto gemaakt om later te herinneren waar de sensoren en antennes moeten.
naden dicht gesmeerd met de vuller uit de wel bekende oranje tube
altijd een leuk klusje vind ik het glad schuren van de naden.
hmm resultaat is naadloos later even wat grijze primer erop om te controleren of inderdaad alle naden weg zijn.
cockpitraampje bestaat uit twee delen. en het zal wel weer een hele klus om dit raam een beetje geloofwaardig te plaatsen.
Tjonge Tjonge links en rechts kom ik zowat een millimeter te kort. wanneer komt de bovenkant van alle airline modellen 's een keertje in doorschijnend plastic zoals bij de 737 van revell??
rigoureuze maatregelen onthoofding. ik haat dit, want ik weet dat ik me veel werk op de hals haal met de kans dat het toch mislukt.
stukje sprue warmmaken en in de cockpit opening drukken, stukjes metaalfolie zorgen dat ik niet te hete vingers kreeg.
in twee helften werkt het makkelijker
buitenkant overtollige grofweg met de mes wegsnijden, daarna glad schuren en vervolgens polijsten.
binnenkant, wordt moeilijk om te polijsten.
en dan komt het in de richting. nu alleen nog polijsten.
Triest gezicht zo'n afgezaagd cockpit, maar 't was nodig.