Mattijs Frank schreef:
of ik het kopschot goed vind? nouja, voor de modelbouw wel
Het komt nagenoeg overeen met de werkelijkheid, alleen de montage is het net niet helemaal.
ALs je zegt dat die twee middelste staanders in de hoofdligger komen(even een hapje eruitslijpen) en dan een klein schoortje gaat het helemaal goedkomen.
Alleen, ik zie nog geen hoofdligger
plan B voor een ''hufter-proof'' kopschot. UNP met aan de bovensteflens een dik hoeklijn, met aan dat hoeklijn je kopschot, en het UNP op de hoofdligger.
en dan een schoortje op de hoofdligger, tot aan de onderkant hoeklijn, anders zakt ie naar beneden, maar dat spreekt voor zich lijkt me.
Uhm kan er wel wat wijs uit worden
, maar ik laat hem voor de rest zo.
Maar die info van jou kan nog wel nuttig zijn want ik was van plan om over 2 jaar
de carresoriebouw in te gaan.
Maar nu eerst nog het 3de en 4de afmaken in de metaal bewerking en dan BBL.
@ Jeroen ik weet niet niet of ik de Volvo naven ga gebruiken want normaal steken naafreductie
naven bijna uit de velg met deze lijken net gewone naven.
Maar daar heb ik een oplossing voor
, ik heb bij M&G Mouldings gewone Volvo naven
besteld en zijn precies hetzelfde als gewone Daf naven
.
@Jeff, Balsa hout als vloer gebruiken is zeker een goede keuze het is lekker licht en de lading word
er ook van gemaakt.
Maar er komt geen haakarm systeem op, dat is wat meer voor containers
.
Gr Daniël