Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 12:09 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 aug, 2008 22:34 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 17 sep, 2007 16:15 pm
Berichten: 1003
Woonplaats: Limbricht (tegen Sittard aan)
Zieter oed uit Grendel, net als je voertuig :twisted: Wel handig zo'n spoilert aan de voorkant :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 16 aug, 2008 22:50 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535
Citaat:
gewoon de leidingen door knippen, gaat ie nergens meer heen. En ik zeil vrolijk verder.


Citaat:
gelijk ook nog wat andere decoratieve lijntjes gespannen. ze komme nergens vandaan en ze gare nergens heen maar het staat wel leukies.


..èn de carrosserie kan onder spanning worden gebracht :twisted:

klim je fijn op dat ding om loze kabeltjes door te knippen en maak je opeens kennis met het BZZZZZZZ *schroei*-gevoel.
tuurlijk DE ideale methode om van vervelende zeilbootjongens af te komen :twisted:

Citaat:
Ik dacht dat he een aversie had tegen PE, maar je begint toch weer naar de duistere zijde af te glijden


och, beetje met ijzertouwtjes klieren vind ik geen probleem. miniscule muchos dunne metalen fliebeltjes zijn net wat anders... :wink:
Citaat:
Je buitenste benzinetank... Als iemand zich verdekt opstelt en hij schiet een kogel of wat dergelijks welgemikt op die tank af, dan is het bij jou KABOEM en over en uit, toch?


bepantserd tankje natuurlijk :wink:
'tis trouwens een secundaire tank; de hoofdtank zit intern en is een stuk beter beschermt. als dat ding achterop ploft is er nog niet veel aan de hand. (of we maken d'r gewoon een hybride van. kan op diesel maar rijdt voornamelijk op een mini-fusiereactor)

d'r zijn trouwens in het echie ook zat tanks die met externe brandstoftanks rondrijden en oh ja; diesel knalt wat minder snel dan benzine.

Citaat:
En dit is eigenlijk naar nog anderen die hier deelnemen gericht... Nu in 2008 blijkt al dat de gewone brandstof aan het op geraken is. Dus deze wagens die jullie bouwen rijden bijna steeds op die oeroude brandstof. Alleen vrees ik dat tegen die tijd dat al lang allemaal opgebruikt is. Olie en dergelijke zullen nauwelijks te vinden zijn.... Het is maar een mening he...


post-apcalyptisch betekent dat er natuurlijk heel wat minder mensjes rondlopen die nog gebruik kunnen/hoeven te maken van de bestaande olievoorraad. als je ervan uit gaat dat er flink met atoomknallers is gegooid door de grote jongens onderling dan kun je van een bevolkingsvermindering van zo'n 90% uitgaan (en da's gebasseerd op schattingen gemaakt tijdens de nadagen van de koude oorlog). aangezien er op dit moment nog zeker olie voor 200 jaar is bij gebruik van de huidige extractietechnieken en met de huidige olieconsumptie denk ik niet echt dat er een erg groot gebrek aan olie cq. brandstof gaat zijn. mensen die het uit de grond kunnen halen en kraken is natuurlijk een heel ander verhaal :wink:

Citaat:
En misschien hebben ze rond die tijd wel iets uitgevonden dat je uit zand benzine kan halen ofsow (niet dat dat waarschijnijk mogelijk is


teerzand :wink:
..maar das eigenlijk dus gewoon een vorm van oliewinning

Citaat:
Misschien kun je hier nog ergens wat stowage maken, denk aan een ketting, of wat sherrycannetjes. Welke kleur gaat ie worden?


stowage gaat niet echt logisch zijn. het idee is dat dit een autonoom of op afstand bestuurd voertuig is, dus er is niemand aan boord die belang zou kunnen hebben bij tentzeiltjes of slaapzakken.
over het kleurtje ben ik nog niet helemaal uit. ik had wat in gedachten, maar industrieel geel is natuurlijk ook wel grappig om te doen...

you'll see

Citaat:
Of zitten er nog meer frutsels aan te komen?


op de voorspoilert en wat detaildingesjes hier en daar na vind ik het eigenlijk wel mooi geweest zo. nu alleen nog even kijken wanneer ik tijd ga hebben om dat laatste gefreubel af te ronden zodat er gespoten kan gaan worden...

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 20 aug, 2008 23:32 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535
Ohne wörter

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 aug, 2008 0:15 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 apr, 2006 14:34 pm
Berichten: 196
Woonplaats: schilde - belgie
Dat is in ieder geval niet wit meer :lol:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 aug, 2008 13:32 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 15 feb, 2008 17:10 pm
Berichten: 78
Woonplaats: UK
wat een stilte ineeens! :wink:


tis inderdaad niet echt WIT meer haha


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 aug, 2008 14:26 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 jan, 2007 0:52 am
Berichten: 2012
Woonplaats: Drachten
Hehe, inderdaad erg zwart! Meer kan ik er niet van zeggen. Net als dhr. Grendel zelf blijkbaar. :P


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 aug, 2008 17:51 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 06 nov, 2006 20:57 pm
Berichten: 91
Wow, ziet er ineens een stuk beter uit!
Ga zo door! 8)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 aug, 2008 20:20 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 19 okt, 2006 22:16 pm
Berichten: 2535
En toen was 'ie......:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

..en toen lag de carrosserie in de mossel wegens tijdens het afbreken van het geheel na het maken van deze foto's ging die natuurlijk *plok* tegen de vlakte :roll:

_________________
psst, kitje kopen?
_____________________________________________________________
'de beste smeerzakkerij is die, die iedereen ziet maar die niemand opvalt'

the art of kliedering
Grendel Tzu


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 aug, 2008 20:33 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 27 mei, 2006 23:09 pm
Berichten: 4674
Woonplaats: Ergens anders in Leeuwarden
Da's balen. Maar dat heeft je in een eerder geval ook al niet tegen gehouden, als ik het me goed herinner. Wat deed er deze keer precies *plok* dan? Enniewee, succes maar weer :roll:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 22 aug, 2008 2:38 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 23 aug, 2007 16:28 pm
Berichten: 4791
Woonplaats: Helaas prive nu.
Citaat:
..en toen lag de carrosserie in de mossel wegens tijdens het afbreken van het geheel na het maken van deze foto's ging die natuurlijk *plok* tegen de vlakte


Ai, dat is minder om te horen. Hoe kan dat nu. Je ging zo lekker tekeer met dit model. Ik hoop dat alles toch wel goed komt. Zag er net zo lekker spectaculair uit.

Wel verder gaan he, na de mossel. :P

_________________
Met modelbouw-vriendelijke groet, Rik
Kijk ook eens op mijn website RiksGewijs.nl
Op de werkbank:
Een hollandse tweedekker uit 1660/1670


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 112 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement