Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 6:49 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 mei, 2008 21:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 29 nov, 2007 17:47 pm
Berichten: 1929
Dat ziet er allemaal heel knutselbaar uit.
Succes ermee! Ik ben vooral benieuwd hoe de figuurtjes uit gaan pakken!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 mei, 2008 21:31 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 02 jul, 2007 15:51 pm
Berichten: 986
Woonplaats: Malden (regio Nijmegen)
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken :D
Die poppetjes zijn echt slecht, ik vind wel een beetje raar dat tamiya die zo bij de kit kan doen :? (of ben ik misschien een beetje verwend geraakt door alleen maar dragon kits te bouwen :lol: )

En als ik kijk naar die rubberen tracks van jou vind ik ze best mooi :D

Succes,

Mike

_________________
Afbeelding
"You and what army?"


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 mei, 2008 22:16 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec, 2007 12:59 pm
Berichten: 265
SPARTAN117NL schreef:
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken :D
Die poppetjes zijn echt slecht, ik vind wel een beetje raar dat tamiya die zo bij de kit kan doen :? (of ben ik misschien een beetje verwend geraakt door alleen maar dragon kits te bouwen :lol: )

En als ik kijk naar die rubberen tracks van jou vind ik ze best mooi :D

Succes,

Mike


Die figuurtjes zijn gewoon ruk maar wie weet valt er wat van te maken. Ik vind het wel leuk om te proberen alvast. En die rubberen tracks zijn echt verrassend mooi ja! Serieus! :wink: Dat gaat best wat worden zo.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 16 mei, 2008 16:31 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 03 jun, 2007 19:04 pm
Berichten: 1774
Woonplaats: Berkel-Enschot
De eerdere dragon figuurtjes uit bijv. 1991 waren precies hetzelfde hoor.

Lars


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 mei, 2008 19:52 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec, 2007 12:59 pm
Berichten: 265
Mannen! Ik ben vandaag begonnen met de bouw van het ding. Eindelijk. Maar ik zat wat druk met die JSU-122 die er "ineens" tussendoor kwam. Die staat nu half en half klaar te zijn en dat gaat nu allemaal wat langzamer wat droogtijden betreft en zo, dus vanaf nu komt deze in beeld. Zie de foto's betreffende de nog bescheiden progressie. Maar het begin is er.
Afbeelding
Waar ik Tamiya overigens erg dankbaar voor ben (NOT) zijn die 6 gietmerken, of hoe je die ook noemt, achterop de schilden. Wát een k*t klus om die eraf te krijgen zeg.
Afbeelding
Voor de rest ziet er alles er nogal plakkerig uit maar dat hoort zo :wink:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 mei, 2008 19:57 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3838
He, een bekende. inderdaad, sinkholletjes genoeg in dit model. Maar velen zie je niet meer en dat scheelt schuren en vulllen. Maar je schiet al aardig op. Heb je alles al vastgelijmd? Succes!

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 mei, 2008 20:24 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec, 2007 12:59 pm
Berichten: 265
Jogy schreef:
He, een bekende. inderdaad, sinkholletjes genoeg in dit model. Maar velen zie je niet meer en dat scheelt schuren en vulllen. Maar je schiet al aardig op. Heb je alles al vastgelijmd? Succes!


Opvullen... damn niet eens aan gedacht. En ik kreeg die sinkholes (thx voor het jargon) maar niet weggeschuurd en gekrabt. Opvullen dus. Weer wat geleerd voor de volgende keer.

Overigens zit wat je nu ziet al vastgelimd ja. Ik heb geprobeerd om het kanon in dezelfde stand te zetten als op de doos. Zoals gezegd omdat ik hem uitsluitend met de materialen uit de doos en volgens de boxart ga bouwen. Wordt voor mn gevoel steeds meer een uitdaging als ik al dat PE geweld zie hier maar goed...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 mei, 2008 20:29 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3838
Je kunt het geschut ook beweegbaar krijgen. Bij mij kan het geschut in verschillende standen staan.
Ik had niet alles in elkaar gezet omdat het makkelijker is om met de airbrush overal bij te kunnen. Ga je dit met de kwast doen of met een airbrush?

Ach, dat PE geweld is leuk, maar de uitdaging zit vooral in het bouwen van een model wat je leuk vindt en waar jezelf blij mee bent als het afgerond is ;)

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 mei, 2008 20:35 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec, 2007 12:59 pm
Berichten: 265
Beweegbaar hoeft het van mij niet te zijn hoor, uiteindelijk blijft het toch in 1 stand staan. Maar ik paintbrush straks alles. Waar de paintbrush niet komt kun je ook niet kijken denk ik maar :wink: Maar heb jij dit model ook gemaakt?


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 23 mei, 2008 20:38 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 dec, 2006 20:14 pm
Berichten: 3838
Ja, dit geschut heb ik ook gemaakt, staat ook in dit forumdeel, momenteel onder jouw topic :-)

Het is waar wat je niet ziet, zie je niet, maar op de foto's komen vaak dat soort details wel zichtbaar, vandaar dat ik het liever in onderdelen doe, maar goed, ieder doet het op zijn manier natuurlijk :wink:

_________________
--------------------------------------
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement