Dank voor de leuke reacties!
Dan kon de fuselage dicht. Voor de zekerheid het stoeltje met steun waar deze aan hangt maar uit de pit gehaald, hij stak wat te ver boven de rand uit naar mijn zin.
Ik plaats deze aan het eind weer terug, zo kan hij tussentijds niet beschadigen. De dryfit is in ieder geval al des Tamiya's, superstrak:
Toen was het tijd om me op de vleugels te richten, en dan ook weer eerst het interieur van de vleugels. Op zich gemaakt met mooi detail, verstevigingsribben en spanten zijn aanwezig.
Maar wat leidingwerk kan natuurlijk altijd toegevoegd worden! Hiervoor wat lood- en koperdraad, en de sparepartskist er bij gepakt.
Tijdens het snuffelen door het referentiemateriaal kwam ik er wel achter dat Tamiya zich er wat makkelijk vanaf gebracht heeft v.w.b. de wielbakken.
Deze hebben de vorm gekregen van de sparing voor de wieldeuren, maar in het echt lopen de wielbakken een stuk door onder het vleugeloppervlak (ongeveer de rode lijn):
Zonde, want zo mis je net een beetje diepte als je onder het toestel door kijkt straks. Maar goed, we laten het deze keer voor wat het is, het zit gelukkig aan de onderkant