Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu za 27 apr, 2024 8:35 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 10 okt, 2013 22:15 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 06 feb, 2009 9:39 am
Berichten: 2125
Woonplaats: Heist o/d Berg
HAAAAHHH een punt van kritiek gevonden :lol: je bent vergeten je wingtiplights een kleurtje te geven...
mooi model, alleen de wash/filter over de leading edges stoort me nog een beetje, had wat meer uitgesmeerd mogen zijn, maar ja, een mens moet toch iets kunnen zeggen hé :wink:

Citaat:
mag dan wel iets duurder zijn maar zo als het etiket al aangeeft is deze aanzienlijk minder stinkend


even op reageren : vorige week in Gamma dus een bus van 1Liter gekocht, odourless thinner, hetzelfde dus, met mijn neus gaan boven hangen en ik ruik NIKS, voor geen 2 €, hetzelfde spul dus...de modelbouwmerken maken er een sport van om zulke dingen onder eigen naam uit te brengen voor veel geld voor een klein beetje spul, dat net hetzelfde is wat je in de bouwmarkt kan kopen

_________________
mama wipe the blood off of my face

http://www.myspace.com/goodsonsb
http://www.attich.be/


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 11 okt, 2013 13:00 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: do 28 jun, 2007 0:23 am
Berichten: 691
Mooi resultaat. zeker iets om trots op te zijn.

_________________
Mijn website: www.ElveScaleModeling.com


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 11 okt, 2013 13:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 24 dec, 2008 1:28 am
Berichten: 5407
Woonplaats: Assen
zimmermaniac schreef:
HAAAAHHH een punt van kritiek gevonden :lol: je bent vergeten je wingtiplights een kleurtje te geven...
U sure bro?..

Afbeelding

_________________
Afbeelding


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 11 okt, 2013 16:08 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 02 feb, 2013 0:38 am
Berichten: 124
Woonplaats: Puttershoek
Hehe
Die overloop was inderdaad niet helemaal netjes :( Dus dacht ik handig te zijn en er wat chipping op aan te brengen,wat er dus nu beroerder uitziet als het was.
Maar goed strak was ie zeker niet! Nu vraag ik me meteen af hoe jullie zoiets aanpakken.
Bedankt voor alle reacties :brouw:
Groet arne


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 11 okt, 2013 20:14 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 03 aug, 2005 22:42 pm
Berichten: 164
Woonplaats: strijen
Hoi Arne,

klinkt logisch over de verdunner prijs maar het is ook niet onwaarschijnlijk dat de samenstelling van de verdunner net toch even anders is waardoor het risico van het openscheuren(krakeleren) ook toe neem iets wat je niet wil hebben lijkt mij als je bijna klaar ben met een model.

Ik vind het wel knap dat door het ruiken met de neus men in staat is om te bepalen dat de samenstelling van een product hetzelfde is. Jammer dat ik deze gave niet heb.
Wat ik wel weet is dat ik liever een paar euro meer uitgeef dan in eerste instantie goedkoper uit ben om later veel duurder uit te zijn om het te herstellen om maar over de hoeveelheid ergernis en frustratie te zwijgen.

Maar iedereen heeft zijn eigen keuze welk product ze willen gebruiken.

Mocht je nog wat willen weten over verschillende producten dan ben je altijd meer dan welkom kan ik je gelijk verschillende technieken laten zien
groet

Rob :)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement