De beslissing is gevallen voor wat betreft de presentatie van het model. Ik ga hem niet opvouwen maar in vol ornaat klaarzetten voor het opstijgen. Hier zijn foto's van een opstelling die ik maakte met de vleugels nog los:
Een van de redenen voor deze keuze, naast mijn esthetische voorkeur, is het grote contragewicht dat nodig is om alles in evenwicht te houden. De neusruimte was al totaal onvoldoende, ik heb de romp ook moeten opvullen. Daarvoor heb ik enkele metalen spoelen gebruikt die toch maar ergens in de weg lagen. Ik had er verschillende van en ze pasten net door het gat achter de cockpit, waarna ze nog tussen het schot naast de uitgang gekanteld konden worden, zodat ik er drie in kreeg zonder de romp terug te moeten openmaken. Nu is dat schot wel terug losgekomen, maar dat regel ik nog wel; het belangrijkste is dat er nu eindelijk iets meer gewicht aan de voorkant gekomen is dan aan de achterkant. Maar echt niet teveel hoor. Ik heb nog nooit zo'n zwaar model gemaakt... Gelukkig een vrij stevig landingsgestel, al heb ik ontdekt dat er een stukje van schijnt te ontbreken. Dat kan ik gelukkig vervangen en het draagt geen gewicht. Hier een foto van het inbrengen van zo'n spoel en hoe nauw die past door het gat. Het is wat roestig maar er zit toch een boel koperdraad rond, dus zal het niet helemaal wegroesten...
De neussectie met de infraroodapparatuur is al wit geschilderd vanbinnen, omdat die dichtgeplakt moet worden. Ik had al gelezen op die modelbouwlink hierboven, dat de neus net niet goed aansluit, maar ik heb er geen plasticard tussengeplakt om de curve op elkaar te doen aansluiten zoals die modelbouwer, dus ben ik nu maar wat aan het schuren. Het is tenslotte ook niet de bedoeling dat het toestel langer wordt dan het was.
De kleur voor de romp wordt Humbrol 22, na een lichte preshade hier en daar, want die is op sommige foto's in de werkelijkheid toch ook aan te raden, let bijvoorbeeld op het puntje van de staart onderaan: