Hallo allemaal, ik heb via het album in modelbrouwers het een en het ander up kunnen loaden. Het is even wennen hoe het allemaal werkt, maar vindt het wel leuk dat ik nu wat kan laten zien (hebben jullie tips hoe ik via andere openbare clouds/servers foto's hier in kan laden??).
Nou ja, in ieder geval wat beeld i.pv. alleen maar tekst.
Cockpitje opgeleukt met de geëtste onderdelen van Eduard. Up Front Controls (UFC) zit er nog niet in. Was een hoop gevijl omdat die UFC lekker in het kuipje te krijgen
Cockpit met ejection seat erin. Jammer dat iedere F-16 kit altijd stoelen heeft met die dunne kussentjes. Wij hebben tegenwoordig al een hele lange tijd dikkere wollen kussens erin zitten. Deze zijn zwart vandaar dat ik de zitting zwart gemaakt heb. Kan nog even kijken of ik ergens een foto heb van de stoel los.....
UFC erin, kan je mooi het verschil zien tussen de OCU en MLU kisten. MLU heeft 2 MFD's. Verder zijn er nog wat digitale instrumenten bijgekomen en de sidewall fairings zijn zwart, dat wat vroeger grijs was. Weet niet of jullie iets opvalt wat misschien anders is??? *hint*: stoel
Hoe hij erbij staat met "donor" canopy. Hier kan ik mooi overheen spuiten, heb ik uit de Kinetic kit gehaald van de Dual F-16 (F-16BM) die ik nog heb liggen.
Verder heb ik de stifner plates op de romp geplakt. Zoals jullie misschien wel kunnen zien zie je achter de cockpit een mooie witte lijn. Deze witte lijn is plamuur. De romphelften pasten precies *ahum*, maar niet getreurd, netjes opgevuld en vervolgens in etappes geschuurd tot korrel 2000. Zier er weer uit alsof dat deze F-16 uit een geheel bestaat i.p.v. een geamputeerd en opnieuw aangezette cockpit!
Intake, wheelwells en forward/main landing gear zijn al wit gespoten
Klein beetje aan het experimenteren met de uitlaat. Eerst wit gespoten en toen een washje gemaakt omdat die maagdelijk witte "turkey feathers" niet wit blijven als het apparaatje gaat vliegen.
Morgen even foto's plaatsen van het spuiten en het plakken van de decals. Tot de volgende!
Met vriendelijke groet,
Jasper