En tijd voor weer een update.
De twee romphelften gingen vlekkeloos op elkaar. yeehaw. En dan heb je dit, en pak je je airbrush erbij...
En dan ruim je je airbrush maar weer op. sh*t, toch weer e.e.a. vergeten. Zoals bijvoorbeeld die leuke vleugels aan de staart, de lanceerrekken voor het knalspul onder de vleugels, en twee ietwat grof uitgevoerde antennes op de neus. Plakken dan maar weer, en dan heb je dit...
Dit vervolgens leuk zwart gespoten na een grijzig primertje, en voila.
De kleppen die je aan de onderkant zit zitten op een puntje vastgezet met 2 secondenlijm. De binnenkanten waren al gespoten in hun eindkleur, en dit beschermt die kleur, plus de buitenkant van de luiken wordt meteen meegespoten
Dan de rotor. Nou weet ik weer waarom ik niet zoveel heli's doe. Wat een prutswerk.
De instructie is zo:
Na enige informatiewinning heb ik het nokje op deeltje 49 maar afgesneden. Die is om de rotoren op hun plek te houden t.o.v. elkaar, maar dat geeft wat teveel gehannes met het juist plaatsen van de verbindingsasjes tussen elke rotorkop en de aandrijving (onderdeeltjes 53 en 58 dus). Daarnaast is de aangegeven volgorden niet de meest handige. Ik heb eerst de bovenste rotor gedaan, toen de onderste, en daarna pas de rotoren over de aandrijfas (47) geplaatst en vastgezet. Daarvoor heb ik als laatste pas de rotorbladen erop gezet, omdat je dan voor het lijmwerk en prutswerk iets meer ruimte hebt
Rotorbladen erop: eindelijk tijd voor de putty...
Van boven gezien:
En een blik op het prutswerk
Ook deze gaat zo in de primer en zwarte verf, en dan zijn we bijna klaar...