Citaat:
Eeuuhh, eehh, oooeeehhh, pffffffff, eehh, tja!
Komt ongeveer overeen met mijn eigen reactie een paar jaar geleden!
Als ik naar zo´n ophanging kijk die alle kanten op verstelbaar is dan wordt ik daar wel een beetje stil van

Citaat:
Ik was al even bang dat je zonder werk kwam te zitten.
Rijk....ik ook even... maar dit angstbeeld is gelukkig weer naar de toekomst doorgeschoven
Citaat:
Het opzoekwerk kan weer beginnen. Deze zou een stuk beter moeten zijn dan de Transkit
Het eerste is al begonnen en het tweede is zeer zeker waar. De transkit is zijn geld niet waard maar deze zeer zeker wel.
Citaat:
Wat mij wel opvalt is dat er soms gebruik gemaakt wordt van schroeven met een halfronde kop met gleuf, misschien kan je deze vervangen door een zeskant of inbus
Er zijn twee discussiepunten over deze motor: gebruik je de gegoten schroeven of vervang je ze door messing en polijst je de motoronderdelen als een spiegel

of laat breng je een zekere verwering aan en verf je het blok. Ik weet het nog niet Pascal...komt tijd komt raad
en voorwat de tijd betreft
Citaat:
bydeway start je ermee ald eerst de rest af is ??? ......
Bubble ik maak eerst braaf de F40 af...dat sowieso. Daarnaast heb ik nog wat anders in gedachten voordat ik hieraan ga beginnen.
Ik heb hem ook nu gekocht omdat het een "limited edition" (200 stuks) is, ik een aardige korting kon bedingen (geen inruil je kent het wel

) en per 1 januari de prijs omhoog gaat. Verder voorzie ik dat bij een stevige recessie dit soort bedrijfjes het eerst op de fles gaan en het zou zonde zijn als ik er naast zou grijpen
Citaat:
deze kost geloof ik tussen 2000 en 3000 euro
Een weekje wintersport in het hoogseizoen...het is een kwestie van prioriteiten

En hierbij lijm je hooguit vast aan de tafel..terwijl met skiën de meest verschrikkelijke dingen kunnen gebeuren