Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 14:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Forumregels


Een GB voor toestellen die uitsluitend als bommenwerper dienst hebben gedaan. Alle jaartallen zijn toegestaan mits er aan de volgende regels wordt voldaan:
  • Max. bommenlast: vanaf 3600kg
  • Het toestel moet specifiek als bommenwerper ontworpen zijn.
  • Experimentele toestellen mogen, mits er minstens 1 prototype is gebouwd. Bijvoorbeeld de XB-36 en de G8N1. Dus geen tekentafeltoestellen.



Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 07 nov, 2016 13:40 pm 
Online
Brouwer

Geregistreerd: wo 19 jul, 2006 10:48 am
Berichten: 7901
Woonplaats: Ingelmunster
Mooi model geworden, ik zou ook nog de roetsporen van de uitlaten aan de bovenzijde aanbrengen. Vuil gaat steeds mee in de vliegrichting, dus de gebruikssporen voor het bommenluik vind ik een beetje raar. Een beetje jammer van de decals, en ik hoop dat je deze, eventueel met nitro kan in orde krijgen, of toch beter dan de huidige. Grootste minpuntje vind ik persoonlijk bepaalde overgangen (voorste rand canopy, en de tailgunner)

http://www.ipmsstockholm.org/magazine/2 ... _bf110.htm

_________________
The early bird get's the worm, but the second mouse get's the cheese...


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 nov, 2016 13:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 19 jun, 2005 13:45 pm
Berichten: 393
Woonplaats: Leerdam
Hallo Luuk,

Mooie bommenwerper geworden!
Hoewel ik de cammo wat saai vind, maar da's smaak. Wellicht kan je nog een wash doen? (Ik kan je de washes van Flory models aanbevelen, was een tip van jan [Trajanus], en werken echt makkelijk. Als je maar een glanzende laag zet voor je ermee aan de slag gaat).

Ik dacht trouwens altijd dat een B-17 haar hoofdlandingsgestel compleet naar binnen trok. Dankzij jou weet ik nu beter :wink:

Groet,

Marco


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 nov, 2016 22:02 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 sep, 2007 0:48 am
Berichten: 5507
Woonplaats: Ede
Er zijn zeker nog verbeterpuntjes, enkele zijn al genoemd, maar eerlijk is eerlijk, jij heb jouw heavy hitter af!
Met zoveel aanmeldingen en nog een aantal die een behoorlijke berg moeten verzetten is een vermelding in de gallerij van jouw B-17 ook een hele prestatie!
Mocht je het groepsbouw-virus ook te pakken hebben, nodig ik je graag uit om binnnenkort mee te doen met de door mij georganiseerde groepsbouw: Trainers

Dave


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 nov, 2016 22:35 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Je zal zien, bij elk model ga je een stapje vooruit. Je hebt hier al een aardige start, en een hoop leden hebben tips gegeven, dus dat moet goed komen.
Wat Dave ook al zei; je hebt 'm tenminste af, in tegenstelling tot ondergetekende.


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 nov, 2016 22:44 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 22 mei, 2015 15:38 pm
Berichten: 863
hallo allemaal. bedankt voor de feedback. ik heb inderdaad zeker nog veel te leren. En merk dat ik steeds meer vooruit ga gelukkig. heb zeker wat aan wat jullie zeggen over verwering en het opknappen van de decals. Hier ga ik zeker wat mee doen alleen voor de deadline red ik dat helaas niet :( .
over weer meedoen met een groepsbouw. Zeker!!! ik merk door het contact dat ik veel meer leer en dat vind ik mooi van zo'n groepsbouw. Wel gaat mijn volgende deelname pas in het nieuwe jaar gebeuren. Want mijn vriendin is in verwachting van onze eerste. En die kleine gaat zich in februari al laten zien :brouw:
Kleine bouwtjes zal ik wel in bouwverslag en zetten. Dat is nu handiger omdat ik dan niet aan een deadline zit.

Groeten Luuk

_________________
"Als het dit niet is, was het wel wat anders"

In de werkplaats:

1:72 Mitsubishi Ki-46 DINAH (LS)
https://modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtop ... 84&t=53073


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement