Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu do 28 maart, 2024 20:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 11 feb, 2016 21:25 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 dec, 2006 22:51 pm
Berichten: 2618
Woonplaats: gelderland
Luitjes hier een eindresultaat van een bedrijfs gerelateerd model ,, ik doe minder aan modelbouw gezien oppassen op de kleine kids van mijn schoonzus ( 19 maanden en 6 maanden ) , maar toch kriebelt het om toch nog wat te doen als ze er niet zijn :brouw:

Dit afgewerkt model betreft een 1/20 canadees merk water pomp ( GODWIN ) , ik kreeg een ongebouwd ( resin kit ) en een kapot versie al opgebouwd van een vriend uit Amerika , ik dacht dat is eens wat anders , nooit echt industrieel kits gezien .

Ik ben met de opgebouwde versie begonnen , eerst alles uit elkaar gehaald , van verf ontdaan alle gebroken delen voorzien van nieuw styreen stukjes en toen alles weer opgebouwd .

De trailer was een kapot versie van marktplaats euro 5,- die ook opgelapt en de boel overkapt door een zelf gemaakt bull bar protexion systeem .

Als laatste 2 stukjes slang er op en met een figuurtje erbij , wat water druppels en dit plaatje was klaar .

Afbeelding

Afbeelding

voor meer foto,s :brouw:

http://s1214.photobucket.com/user/bubbl ... ump?sort=3

_________________
http://bubblespacemodels.blogspot.com/2011/09/models-dioramas-from-past.html


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 12 feb, 2016 11:19 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 12 feb, 2016 11:07 am
Berichten: 5
Bijzonder! Ziet er leuk uit :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement