De eerste vorderingen van de kit. Het resin moest gezaagd worden van twee onderdelen. Nu dat gedaan is, kon er een dryfit gemaakt worden. Eerst even vergelijken waarom het interieur zo nodig een upgrade moest krijgen.
Links zie je de Pavla cockpit, rechts die van Italeri. Bij Pavla zit de nodige apparatuur met de bedrading er al op. De vloer heeft een patroon en de pedalen hebben de juiste vorm. Er is er wel eentje die ik moet vervangen.
De neuskegel is dezelfde, maar bij Pavla zit er een veel realistischer instrumentenpaneel. De middenconsole had bij Italeri geen reliëf, op de vorige foto zie je dat die er nu wel is. Het lijkt ook of de vloer bij Italeri volledig doorloopt, zodat de piloten geen doorzicht hebben onder het instrumentenpaneel.
Ook het plafond is iets beter voorzien.
Volgens het boek moet dit er zo uitzien. Pavla geeft aan dat de cockpitkleur een erg donker grijs moet zijn. De laatste foto toont de zitjes, die op de rechtse foto een nieuwe vorm kregen. Die van Italeri zagen er echt heel raar uit:
Naast de piloten komt er een soort afscherming, waarvoor ook een resin vervangstuk nodig was.
Toen alles bijgesneden was, kwam het tot deze dryfit.
Daarbij werd vooral duidelijk dat de piloten op deze manier niet gaan passen. Ze hebben de benen te ver open voor de middenconsole en ze zitten op de gordels van Pavla. Ik weet ook nog niet of de hoofden er zo wel in passen.
Deze foto toont de passagiersdeur, die bij Italeri nog in de prototypestijl is.
Deze deur werd qua vorm aangepast om voorbij de rechter wapenpyloon te kunnen scharnieren, rechts zie je de nieuwe vorm. Ik zal de deur dus moeten rescriben om ze te doen kloppen en ik zal het raampje moeten dichtmaken.
In de passagiersruimte is alleen plek voor apparatuur. Dat klopt wel vrij goed met de toevoegingen van Pavla.