Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 17:59 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 08 jul, 2014 22:51 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 30 jan, 2013 11:39 am
Berichten: 438
Woonplaats: Horssen (GLD- zuid)
Mac Reel schreef:
Hoi Eddy,

Weer een prachtige combinatie kunnen we van jou verwachten :brouw: Succes

Met wat heb je je bekabeling gemaakt?? Ik bedoel daarmee die doorzichtige buisjes ; dat ziet er wel strak en recht uit :shock:

groeten
Ives


Dat is visdraad / etalage draad. Ik heb deze ook al in huis na een tip van Eddy (0.30,0.50 & 0.70 mm)

Ik had 0.50 en 0.70 al snel via internet gevonden en besteld, maar 0.30 kon ik niet vinden. Ik heb die gekocht in een visspullen speciaalzaak dat is 1500 mtr. en kostte uit mijn hoofd €17,50 moeten ze in België (ik denk dat je uit België komt tenminste) ook wel hebben denk ik, anders stuur maar een pb kan ik ze ook opsturen eventueel.

_________________
Groetjes,

Tom


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 jul, 2014 6:16 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 mei, 2008 0:31 am
Berichten: 1527
Woonplaats: De Far West in de Belgiek
Trukker 48 schreef:
Dat is visdraad ..... moeten ze in België ..... ook wel hebben denk ik

Inderdaad Ives, die hadden ze een paar maanden terug in de aanbieding in de Lidl, prijs kan ik me niet meer herinneren, maar was zeker geen 17,50 per rolletje. Ik heb toen ook alle 3 maten gekocht (was telkens inclusief een "nagelknipper" om af te knippen, ik heb het nog niet gebruikt, maar lukt dat afknippen niet gewoon met een schaar?). Die aanbiedingen in de Lidl komen om de zoveel maanden terug, dus het blaadje van de Lidl in de gaten houden, en als je niet kan wachten: naar een visserswinkel gaan. :brouw:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 jul, 2014 7:39 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 15 nov, 2010 22:35 pm
Berichten: 729
Woonplaats: Friesland
Aerodyne schreef:
Inderdaad Ives, die hadden ze een paar maanden terug in de aanbieding in de Lidl, prijs kan ik me niet meer herinneren, maar was zeker geen 17,50 per rolletje.

Dat rolletje was dan wel 1500m....

_________________
Jelmer

Iveco, MAN en Scania modelbouw


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 jul, 2014 11:09 am 
Offline
V.I.B.
V.I.B.
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 sep, 2006 18:01 pm
Berichten: 2379
Woonplaats: hellevoetsluis
Hoi Eddy,

Jij ook in het Midden Oosten aan het werk, leuk! Met dit soort combinaties kan je toch wel vele kanten op en misschien dat je ze ooit eens samen met de Volvo van Koos op de foto kan zetten...

Groeten Jeff

_________________
Al is een truck nog zo snel, de bergingswagen achterhaalt hem wel


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 09 jul, 2014 21:04 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 30 jan, 2013 11:39 am
Berichten: 438
Woonplaats: Horssen (GLD- zuid)
Aerodyne schreef:
Trukker 48 schreef:
Dat is visdraad ..... moeten ze in België ..... ook wel hebben denk ik

Inderdaad Ives, die hadden ze een paar maanden terug in de aanbieding in de Lidl, prijs kan ik me niet meer herinneren, maar was zeker geen 17,50 per rolletje. Ik heb toen ook alle 3 maten gekocht (was telkens inclusief een "nagelknipper" om af te knippen, ik heb het nog niet gebruikt, maar lukt dat afknippen niet gewoon met een schaar?). Die aanbiedingen in de Lidl komen om de zoveel maanden terug, dus het blaadje van de Lidl in de gaten houden, en als je niet kan wachten: naar een visserswinkel gaan. :brouw:



Die andere 2 (0.50 en 0.70) kostte mij iets van €3,50 geloof ik. maar dat is 100 mtr., en als ik dat reken tot 1500 mtr. is het duurder dan de €17,50

_________________
Groetjes,

Tom


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 10 jul, 2014 1:19 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 06 mei, 2008 0:31 am
Berichten: 1527
Woonplaats: De Far West in de Belgiek
Ik heb ook niet gezegd dat Lidl de goedkoopste is of goedkoper is dan de rest..... ik heb alleen gezegd dat de mijne van daar komen en dat die aanbiedingen regelmatig terug in het blaadje staan. Meer nog, de mijne komen uit een franse Lidl, ik was daar toevallig, en ze lagen daar in de winkel en ik heb ze onmiddellijk gekocht, dus eerder een impulsieve aankoop dan een berekende aankoop.
Een paar weken later stonden ze ook in het belgische Lidl-blaadje.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 10 jul, 2014 19:23 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: ma 31 maart, 2014 20:48 pm
Berichten: 621
Hallo
Heren,

Dank u ten zeerste om mij tips te geven waar ik dienen visdraad zou kunnen kopen.
Ik ben een keer gaan snuisteren in de plaatselijke Aldi ( ik dacht dat er een maand ofzo ook zo'n aanbieding in visgerief was ) Niks gevonden :?
De Lidl is dan weer in de stad en een beetje te ver om met mijn fiets na het werk efkes weg en weer te rijden. Alles komt in orde , alles op zijn tijd.

En nu terug naar het topic van onze vriend Eddy

groeten
Ives


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 10 jul, 2014 21:54 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 dec, 2007 15:45 pm
Berichten: 2568
Woonplaats: Hildifridishaim
Bedankt voor jullie reactie's allemaal,


WieDrDerJonge schreef:
Komt er ook zo'n zonneklep op? Die passen zo goed bij een F8 en zijn bij Heinz te verkrijgen.

Dat zou ik best wel eens kunnen doen Jelmer. Bedankt voor de tip.

ingzagers schreef:
Ook geen spatborden op de achterassen voor MO Johannes

Ben ze wel tegen gekomen Johannes met spatborden maar dan het middenstuk eruit gezaagd, wat ik dan ook ga doen. :wink:

Mac Reel schreef:
Met wat heb je je bekabeling gemaakt?? Ik bedoel daarmee die doorzichtige buisjes ; dat ziet er wel strak en recht uit :shock: groeten Ives

Trukker 48 schreef:
Dat is visdraad / etalage draad. Ik heb deze ook al in huis na een tip van Eddy (0.30,0.50 & 0.70 mm)


Jullie vissen ernaast mannen :mrgreen: Het is geen visdraad maar elastisch rijgdraad, net iets soepeler dan visdraad en ik heb het in twee diktes in 1.0 en 0.5mm en het is te koop bij de Pippoos. en de 0.5mm variant (weet alleen niet of die winkelketen in België vestigingen heeft. :roll: ) :wink:

Eddy

_________________
Mijn modelbouw website (update 10-02-2022)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 10 jul, 2014 21:57 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 30 jan, 2013 11:39 am
Berichten: 438
Woonplaats: Horssen (GLD- zuid)
Boxer schreef:
Bedankt voor jullie reactie's allemaal,


WieDrDerJonge schreef:
Komt er ook zo'n zonneklep op? Die passen zo goed bij een F8 en zijn bij Heinz te verkrijgen.

Dat zou ik best wel eens kunnen doen Jelmer. Bedankt voor de tip.

ingzagers schreef:
Ook geen spatborden op de achterassen voor MO Johannes

Ben ze wel tegen gekomen Johannes met spatborden maar dan het middenstuk eruit gezaagd, wat ik dan ook ga doen. :wink:

Mac Reel schreef:
Met wat heb je je bekabeling gemaakt?? Ik bedoel daarmee die doorzichtige buisjes ; dat ziet er wel strak en recht uit :shock: groeten Ives

Trukker 48 schreef:
Dat is visdraad / etalage draad. Ik heb deze ook al in huis na een tip van Eddy (0.30,0.50 & 0.70 mm)


Jullie vissen ernaast mannen :mrgreen: Het is geen visdraad maar elastisch rijgdraad, net iets soepeler dan visdraad en ik heb het in twee diktes in 1.0 en 0.5mm en het is te koop bij de Pippoos. en de 0.5mm variant (weet alleen niet of die winkelketen in België vestigingen heeft. :roll: ) :wink:

Eddy


Dan is het een andere Eddy geweest :oops:

_________________
Groetjes,

Tom


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 10 jul, 2014 22:04 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 dec, 2007 15:45 pm
Berichten: 2568
Woonplaats: Hildifridishaim
Hoi Tom,

Dat is Eddy 18wheeler, hij gebruikt visdraad. :wink:
Maar we worden wel eens vaker door elkaar gehaald hoor Eddy en ik. :lol:

Eddy

_________________
Mijn modelbouw website (update 10-02-2022)


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 134 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement