Hallo allen,
Zo, tussen de bedrijven door toch even weer wat tijd gevonden voor wat kleine dingetjes.
Om te beginnen was ik niet tevreden over het spuitwerk van één van de achterportieren, dus daar moest eerst aandacht aan worden besteed.
Eerlijk gezegd ben ik de volgorde van de foto's even een beetje kwijt, dus ik post even wat "voor de vuist weg":

Het spreekt voor zich dat dit resultaat niet acceptabel is, dus heb ik het maar weer eens helemaal opnieuw gedaan.
Ach, ik had dat ook nog niet zo vaak gedaan hè....................
Enfin, het resultaat wat ik nu heb geboekt is wel goed, dus langzaam maar zeker komen we waar we willen zijn!
Ik heb heel wat op het wereldwijde web afgezocht, en uiteindelijk gevonden wat ik zocht: gordels en sluitingen in 1:24.
En die heb ik gevonden! Nota bene bij een leverancier die gewoon in Nederland is gevestigd!

Nu overweeg ik nog om de stoelen met Flocking te doen, om een wat realistischer aanblik te krijgen.
Iemand die hiermee ervaring(en) heeft, en tips kan geven?
In elk geval weer wat om naar toe te leven, en te proberen tijd voor te vinden!
Ach ja, zo gaat dat met hobbies: soms ben je er rázend druk mee, en soms gaan andere dingen voor.
Het houdt het spannend!
Wordt vervolgd!
Met vriendelijke groet,
Jan