Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 29 maart, 2024 1:37 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 02 jun, 2012 9:00 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 sep, 2007 0:48 am
Berichten: 5507
Woonplaats: Ede
Zo, en ook ik ben gestart!
Aangezien er al genoeg Hinds gebouwd worden dacht ik laat ik de weegschaal aan de Kamov-kant maar even wat verzwaren.
En aangezien er iemand de eerste moet zijn in de eindgallerij, moest ik dus wel even voortmaken....... :mrgreen:
Nou, daar komt ie hoor!

De doos
Afbeelding

Inhoud
Afbeelding

Bouwtekeningetjes
Afbeelding

De bouwvorderingen, na 10 minuutjes braampjes verwijderen
Afbeelding

Vleugeltjes erop, intakes en exhaust
Afbeelding

Knal en schietwerk
Afbeelding

Rotors
Afbeelding

En op het model
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de daglichtfoto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo!, deze mag naar de gallerij Rene :mrgreen:
Maar alle gekheid op een stokje, ik zal vandaag mijn serieuze onderwerp plaatsen, maar vondt het wel leuk om even lekker te narren!
Ik had deze kit al zo lang liggen te stoffen....

Dave


Laatst bijgewerkt door dave the doctor op zo 09 sep, 2012 21:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 jun, 2012 14:05 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Mooi Dave, wederom de eerste, gefeliciteerd. Je hebt toch wel weer de eer hoog gehouden.

Hoe vreemd ook, ik heb dit kitje ook. Gewoon leuk voor de heb, niets speciaals.

Ik zet even een leuke foto(s) in de eindgalerij.

Toch wel jammer dat je niks aan die (lijm)naden hebt gedaan :D :D

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 jun, 2012 16:53 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 aug, 2010 22:05 pm
Berichten: 711
Wauw, in een en dezelfde post van niks naar eindfoto's! Top :D


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 jun, 2012 17:20 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Tja, als ik eerlijk ben vind ik dit dan weer wat minder geslaagd. Zo kan ik ook meedoen met een GB...
Ik snap best dat dit als geintje bedoeld is, maar om met zoiets mee te doen in een GB zodat je de eerste bent die wat af heeft vind ik... *zoekt even naar het juiste woord* ...wat makkelijk. :|

Ik hoop dat je mijn argumentatie een beetje begrijpt.


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 jun, 2012 18:32 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
dave the doctor schreef:
Maar alle gekheid op een stokje, ik zal vandaag mijn serieuze onderwerp plaatsen, maar vondt het wel leuk om even lekker te narren!


Mag ik even op de bres springen voor Dave. Volgens mij probeert hij grandioos terug te komen met een spetterend model, dus van mij geen probleem om zo te starten en in te komen in de groepsbouw.

Als iedereen als extra-tje zoiets erbij doet, hebben we een flink gebouwde hoeveelheid modellen. Maar ik ben het ook wel een beetje met Jug eens. De afwerking laat dan ook wel heel erg te wensen over.

Het is dat ik nog bezig ben met mijn Bell, anders had ik zoiets in mijn hoofd, gewoon om in te komen.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 jun, 2012 20:00 pm 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 sep, 2007 0:48 am
Berichten: 5507
Woonplaats: Ede
Dank je Rene.
Sterker nog ik had dit al met Rene via de PB overlegd, als ik het model waarmee ik serieus begin (vandaag 02-06) worden de plaatjes gepost lekker vlot verloopt en hier thuis verloopt het ook allemaal soepel tussen de luiers en voedingen van de kleine door, dan wil ik omdat ik schijnbaar de enige ben hier die er een op voorraad heeft een Mi-6 Hook gaan neerzetten.
En als eerste of als laatste, of ergens er tussenin....ik wist zelf ook wel dat er reacties zouden komen van das wel heel erg makkelijk om zo aan een groepsbouw mee te doen, vandaar dat ik eronder had gezet dat het was om even te narren.
Maar als er teveel weerstand is op dit model welke gewoon in elkaar gezet moest worden, niks kant en klaar......verwijder het topic gerust, .........maar dan graag ook meteen mijn account hier!

Dave


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 02 jun, 2012 23:43 pm 
Offline
Admin
Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 20 sep, 2005 20:50 pm
Berichten: 10552
Woonplaats: Installation 05
Dave, ik heb het alles nog even laten bezinken, en mijn reactie is misschien (of zeker weten) wat misplaatst. Het was niet de bedoeling om je te beledigen, op welke manier dan ook, en ik bied je dan ook mijn excuses aan hiervoor.


Danny

_________________
Now the gate has been unlatched, headstones pushed aside; corpses shift and offer room, a fate you must abide!

photo 486741photo 488472


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 jun, 2012 8:28 am 
Offline
Organisator groepsbouw
Organisator groepsbouw
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 28 sep, 2007 0:48 am
Berichten: 5507
Woonplaats: Ede
Danny, excuus geaccepteerd, we tikken allemaal wel eens wat neer waarbij je naderhand achter je oor moet krabben.
Wat mij betreft worden de laatste 3 postings verwijderd uit dit topic.

Dave


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 03 jun, 2012 23:11 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 aug, 2007 22:27 pm
Berichten: 18512
Woonplaats: Hurdegaryp
Ik laad de berichtjes mooi even staan. Modelbouw is emotie. Zoals ik ook al aangegeven had, ook ik heb zulke snap-kits. Het heeft weinig met modelbouw te maken, maar het zijn leuke modelletjes om erbij te hebben.

Mocht iemand verder meer toe te voegen hebben, dan laten we het hierbij.

René

_________________
René

O.a. bezig met: Al mijn bouwverslagen mooi gebundeld ; Het grote Apache topic ; Smer 1:40 Fokker S-12 (PH-NDC) ; Sikorsky R-4; Wright Flyer


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Forum gesloten Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement