Tuus
Modelbouwmagazine / Modelbrouwers Actie   allekabels.nl  
 
 
  Modelbouw woordenboek A tot Z   Modelbrouwers.nl winkel Winkel   Tips en trucs Tips en trucs   Facebook Organisatie   Facebook Club   Volg ons Twitter   Modelbrouwers YouTube-kanaal YouTube
Het is nu vr 19 apr, 2024 2:32 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 maart, 2011 12:04 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 11 jul, 2007 19:26 pm
Berichten: 85
Woonplaats: Eindhoven
Het duurt nog een maandje of zes, maar dan is het alweer zover: Scale Model Challenge 2011 op 2 oktober 2011.

Afbeelding

Om onze liefde voor alle plastic modelbouw extra kracht bij te zetten hebben we besloten om SMC voortaan een beurs voor alle liefhebbers van deze hobby te maken, dus is de wedstrijdtafel, behalve voor militaire voertuigen en figuren nu ook open voor vliegtuigen en civiele modellen. Schepen hadden we vorig jaar al in de kleine lettertjes opgenomen, mocht je het je afvragen.

Met bijna 4.000 vierkante meter, en diverse clubs en talloze standhouders uit binnen- en buitenland beloofd deze jubileumeditie van SMC nu al zeer bijzonder te worden.
Aan het programma van alweer de 5e SMC wordt hard gewerkt, maar de speciale gasten liegen er alvast niet om en er is voor elk wat wils.

Clubs zijn bij deze van harte uitgenodigd om zich met een clubstand in te schrijven via het online aanmeldingsformulier. De beschikbare ruimte is niet onbegrensd, dus schrijf nu in!

Alle informatie vind je zoals gebruikelijk op de SMC pages van onze website: http://www.scalemodelfactory.nl

Scale Model Challenge 2011, mis het niet. Be there and make the difference!


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 23 jun, 2011 12:21 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 11 jul, 2007 19:26 pm
Berichten: 85
Woonplaats: Eindhoven
Met nog maar iets langer dan drie maanden te gaan komt SMC 2011 snel dichterbij. Sneller dan je denkt, dus noteer het alvast in je agenda: SMC 2011, 2 oktober Veldhoven.

Zoals we al eerder melden richten we ons op alle takken van plastic modelbouw en dat is te zien aan de lijst met aanwezige handelaren en clubs. Deze vind je op de SMC pages van onze website.
Onze gasten Jean Bernard André (F), Jay Laverty (UK) en MIG (E) krijgen gezelschap van Konrad Schulte (D).

SMC meet ruim 4.000 vierkante meter en we hopen binnenkort enkele bijzondere attracties tijdens de beurs te kunnen aankondigen..

Voor zowel handelaren als voor clubs zijn nog zeer beperkt stands beschikbaar, dus meld je nu als je interesse hebt om erbij te zijn met een stand.

Alle informatie over de beurs, de locatie, hotelovernachtingen, de wedstrijd en alle andere zaken vind je op onze website: www.scalemodelfactory.nl

Tot ziens op Scale Model Challenge 2011.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 10 jul, 2011 20:43 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 21 apr, 2007 0:42 am
Berichten: 1420
Woonplaats: Hoofddorp
Nog even vrij vragen bij mn baas,
als dat geen probleem is schrijf ik me meteen in voor de wedstrijd, ben erg benieuwd en heb er zin in :wink:





Karel

_________________
Huidig project (VOLTOOID): Revell 1/72 Type VII/41 U-boot

Vorig project: Protar 1/9 `85 BMW R80GS Paris-Dakar


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 31 aug, 2011 13:27 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: wo 11 jul, 2007 19:26 pm
Berichten: 85
Woonplaats: Eindhoven
Hallo allemaal,

Op 2 oktober is het zover, SMC 2011. De beurs voor alle modelbouwers.

Alle beschikbare ruimte voor clubs en handel is volledig volgeboekt en het beloofd weer een bruisende editie van SMC te worden.

De lijst met handelaren is royaal te noemen: er zijn namelijk meer dan 65 handelaren uit heel Europa aanwezig met een zeer gevarieerd assortiment. De lijst met handelaren vind je op de SMC pages van onze website.
Maak gebruik van de gelegenheid om vooraf je bestelling op te geven bij de diverse handelaren en voorkom dat je tevergeefs naar net die ene kit zoekt.

Er zijn uiteraard ook clubs uit diverse landen aanwezig en er worden verschillende table top games gedemonstreerd.
Daarnaast bieden we letterlijk onderdak aan 1/1 voertuigen, geeft BTN weer demo´s met hun RC tanks en zijn er nog enkele verrassingen gepland.

Ook kun je gratis de demo’s bijwonen van onze special guests: Jay Laverty (UK), Jean Bernard André (F), MIG (E) en Konrad Schulte (D). Ook zij staan al in de startblokken.

De catering wordt weer verzorgd door Koningshof, dus dat wordt weer smullen.
Koningshof is uitstekend bereikbaar via diverse snelwegen rondom Eindhoven.
Parkeerruimte is met 1.100 plaatsen royaal voorhanden en natuurlijk gratis.

Een kleine tip voor degenen die nog wat extra argumenten nodig hebben om op 2 oktober naar Veldhoven te komen: de winkels in het centrum van Eindhoven zijn die dag open, dus het hele gezin kan richting Eindhoven komen om aan het eind van de dag ook weer gezamenlijk naar huis te gaan.

Alle informatie rondom SMC vind je op onze website: http://www.scalemodelfactory.nl

Tot ziens op Scale Model Challenge 2011.


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 26 sep, 2011 10:21 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 01 mei, 2005 10:39 am
Berichten: 2205
We zijn erbij ;). Weinig response nog hier ?! Deze moet je zeker niet missen!

Gr,

Jurrie


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 27 sep, 2011 15:49 pm 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: di 01 sep, 2009 16:07 pm
Berichten: 348
Woonplaats: Breda
Bouwgroep Breda is ook aanwezig, dus als er iemand kennis wil maken, we zien jullie zondag.


Bruce


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 02 okt, 2011 20:39 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 21 apr, 2007 0:42 am
Berichten: 1420
Woonplaats: Hoofddorp
Vandaag naar SMC geweest, conclusie; Superdag gehad!


Parkeerplaatsen perfect geregeld, de tafels zijn mooi ruim opgezet, catering en toiletten prima geregeld en vriendelijke mensen.
Maar waar ik me het meest over verbaast heb was het erg hoge niveau, ik heb mn ogen uitgekeken vandaag en de meest fantastische modellen gezien, veelal ook uit het buitenland.
Als men inspiratie wil opdoen, ga hier naartoe :wink:

Tussen al deze potentiele prijswinnaars dacht ik niet veel kans te maken bij de wedstrijd, maar ik heb toch goud gewonnen met de U995 in de scheepsklasse, zeker tussen al deze hoogstaande modellen ben ik daar uiteraard erg blij mee :D

Jammer dat er zo weinig mensen van ons forum waren, wel leuk dat ik Rolf Mulder (van ons forum) even gesproken heb; Rolf gefeliciteerd met je twee zilveren plakken :brouw:




Karel

_________________
Huidig project (VOLTOOID): Revell 1/72 Type VII/41 U-boot

Vorig project: Protar 1/9 `85 BMW R80GS Paris-Dakar


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 02 okt, 2011 22:41 pm 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 29 nov, 2007 0:48 am
Berichten: 3821
Woonplaats: Purmerend
Ik was er ook vandaag en heb erg genoten.Het was mijn eerste keer en ik had niet verwacht dat het zo een grote beurs was 1 hal met verkopers en een 2e met modeltafels en verenigingen.
Op de wedstrijd tafels stonden mooie modellen en figuren van een hoog niveau.
Karel van harte gefeliciteerd met de prijs voor je U995,ik heb hem nog op de foto genomen vandaag :D.

_________________
Word vervolgd.

* Groeten Bert *


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 03 okt, 2011 8:20 am 
Offline
Brouwer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 01 mei, 2005 10:39 am
Berichten: 2205
Hi Karel,

Grappig dat je vooraf nog ff bij de Kitmaker stand langskwam en er volgens mij niet al teveel van verwachtte. Ik dacht die gaat nog hoge ogen gooien met die Uboat...en inderdaad. Van harte!

Gr,

Jurrie


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 03 okt, 2011 9:25 am 
Offline
Brouwer

Geregistreerd: vr 23 sep, 2005 15:51 pm
Berichten: 987
FoxbaT schreef:
maar ik heb toch goud gewonnen met de U995 in de scheepsklasse, zeker tussen al deze hoogstaande modellen ben ik daar uiteraard erg blij mee
Absoluut verdient. Van harte gefeliciteerd met je prijs. Het is dan ook wel een prachtig model.

Het was een erg leuke beurs. Inderdaad is de niveau erg hoog en ik was met name onder de indruk van de vele figuren.
Wat waren deze toch prachtig allemaal. Stuk voor stuk meesterwerkjes.

Groeten,
Asmodi :twisted:


Omhoog
  Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Privacy statement