freddie schreef:
@T_I:Is even lastig, of het goed is. Want hij is al af. Ga je hem helemaal opnieuw Brouwen?
Echt af is ie nooit geweest, de decals heb ik nog as is, het onderstel moet ik nog nalopen om te kijken wat ik er van mis en wat ik kan herstellen e.d. Ik ben er heel vroeger eens aan begonnen en bij een verhuizing is ie voorzichtig ingepakt om te verhuizen. Helaas is het verhuizen minder voorzichtig gegaan dan het inpakken.
Mijn idee was compleet kaal maken en kijken wat er nog van te maken is. Helemaal opnieuw brouwen is niet het idee, meer een restauratie. (ik krijg 'm nooit netjes uit elkaar)
freddie schreef:
Hey leuk, bedankt voor de link. Dat het een belg was was me wel duidelijk, samen met het feit dat de doos uit '86 is, maar dat ie toen zo actueel was, dat is een nieuwtje.
Als alternatief heb ik een MiG-21 die ik naar Tigermeet striping wil bouwen, maar daar ben ik ook hele lang geleden aan begonnen. (Maar lang zo ver niet mee gekomen als met de F16)
Als het om een 'verse' doos gaat heb ik nog een MiG29, T38-A, F-4EJ, Migare III-R, een Bell OH-58 en een Westland Wasp H.A.S. MK1, maar van geen van allen weet ik of er een tigermeet is geweest waar een van deze is losgelaten. Overigens allen met een dikke laag stof, maar geen van allen ooit aangeraakt anders dan bij de aanschaf en verhuizingen.
Ik doe graag mee en als een restauratie is toegestaan begin ik het liefst daarmee. (Daarvan weet ik al dat ie mee heeft gedaan en hoe ik de strepen moet krijgen...
)
_________________
The Insane
Eigen site met links naar de bouwverslagen... BMWs get girls, Ferraris get women, Celicas get dirty
... You can't please everybody, so you got to please yourself